شناسهٔ خبر: 67250261 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مسئول پویش لقمه میلیونی مطرح کرد؛

لقمه های میلیونی از دست مردم به دست مردم

مسئول پویش لقمه میلیونی با بیان اینکه سال گذشته ۶ هزار خانواده پای کار آمدند و ۶۰۰ هزار لقمه تحویل مهمانان امیرالمومنین شد، گفت: امسال نیز این طرح با قوت بیشتری ادامه خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

واعظی، مسئول پویش لقمه میلیونی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری مهر با بیان اینکه در سال دوم مهمانی کیلومتری غدیر دغدغه اطعام مردم را داشتیم، گفت: در سال گذشته ایده‌ای به دست بچه‌های دانشگاه خواجه نصیر اجرا شد و آن این بود که مردم با هر توان و وسعی برای اطعام روز غدیر خم به میدان بیایند.

وی افزود: طبق حدیث امام صادق (ع) هر کس یک مؤمن را در روز غدیر خم اطعام دهد گویا یک میلیون نفر را اطعام داده است و به همین دلیل این پویش را به نام لقمه میلیونی گذاشتیم.

مسئول پویش لقمه میلیونی بیان کرد: سال گذشته ۶ هزار خانواده پای کار آمدند و ۶۰۰ هزار لقمه را تحویل مهمانان امیرالمومنین دادیم.

واعظی در پایان گفت: مردم می‌توانند با ارسال عدد ۱ به سامانه ۱۰۰۰۷۷۵۷ لقمه‌ها را در شب عید غدیر تحویل دهند یا در مراکز معین در مسیر راهپیمایی لقمه‌ها و غذای خود را تحویل دهند تا به دست شیعیان امیرالمومنین برسد و در اطعام میلیونی روز عید غدیر خم شریک باشند.

نظر شما