شناسهٔ خبر: 67249456 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

22 دستگاه اتوبوس جديد به ناوگان اتوبوسراني منطقه 20 اضافه شد

صاحب‌خبر -
22 دستگاه اتوبوس جديد به ناوگان اتوبوسراني منطقه 20 اضافه شد
خبرگزاری آریا - معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 از اضافه شدن 22 دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 20؛ وحید میرفائقی گفت: با تدابیر شهردار منطقه و با هدف تسهیل و تسریع جابجایی شهروندان، 22 دستگاه خودروی جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی این منطقه اضافه شد.
میرفائقی با بیان اینکه ترویج فرهنگ استفاده از حمل و نقل عمومی علاوه بر فعالیت های فرهنگی نیازمند توسعه زیرساخت های مدهای حمل و نقلی است، افزود: تعداد 10 دستگاه از اتوبوس های جدید در خط 330 (مسیر خیابان آستانه، جنب تره بار – میدان راه آهن) و12 دستگاه در خط 332 (مترو جوانمردقصاب - شهرک شهید مفتح) از ساعت 5 و 3٠ دقیقه صبح تا ساعت22 در خدمت شهروندان است.
وی با اشاره به وجود 47 اتوبوس بی.آر.تی فعال در این منطقه، اضافه کرد: به منظور رفاه حال شهروندان هم اکنون 5 دستگاه اتوبوس تک کابین در خطوط بی.آر.تی شبانه فعال هستند و شهروندان می توانند در طول شب نیز برای تردد در شهر از اتوبوس های تندرو استفاده کنند.
معاون حمل و نقل ترافیک منطقه 20 با بیان اینکه یکی از مهمترین اقدامات در راستای کاهش آلودگی هوا و حل مشکل ترافیک، توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی است، بیان کرد: تلاشمان این است تا با اضافه کردن اتوبوس های جدید، شهروندان را به استفاده از حمل و نقل عمومی ترغیب کنیم.
انتهای پیام/

نظر شما