شناسهٔ خبر: 67249425 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: پارس نیوز | لینک خبر

حراج از دم قسط 4 خودروی پرفروش کرمان موتور + جزئیات

بزرگترین حراجی از دم قسط 4 خودروی پرفروش کرمان موتور برای همه آغاز شد.

صاحب‌خبر -

شرایط مرحله جدید فروش محصولات کرمان موتور اعلام شد.

کرمان موتور

مرحله جدید فروش محصولات کرمان موتور با ظرفیت محدود از روز سه شنبه 29 خردادماه 1403 فعال خواهد شد.

کرمان موتور

3

کرمان موتور شرایط فروش سه محصول خود را به‌صورت نقدی و اقساطی ویژه نیمه دوم خرداد اعلام کرده است. این شرایط از 29 خرداد آغاز و تا 15 تیر و یا پایان ظرفیت فروش ادامه خواهد داشت.

مطابق اعلام شرکت کرمان موتور در این طرح های فروش، پیکاپ KMC T8 به صورت نقدی و اقساطی با تحویل 60 روزه، شاسی‌بلند KMC A5 به صورت اقساطی با تحویل 90 روزه و سدان جک J4 به صورت نقدی و اقساطی با تحویل 90 روزه به فروش می رسد.

KMC A5 کرمان موتور با قیمت ۱ میلیارد و ۲۸۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به صورت اقساطی از ۲۹ خرداد تا ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ به صورت اینترنتی در آدرس https://customer.kermanmotor.ir به فروش می رسد. پیش پرداخت خودرو A۵ مبلغ ۱ میلیارد تومان است و در اقساط ۱۸ و ۳۰ ماهه به فروش خواهد رسید.مبلغ اقساط در پیش فروش ۱۸ ماهه ۶ قسط حدود ۶۰ میلیون تومانی است و در فروش ۳۰ ماهه ۱۰ قسط حدود ۴۴ میلیونی از خریداران دریافت خواهد شد.

مدل خودرو A۵ در این طرح فروش ۱۴۰۳ اعلام شده و سند خودرو تا تسویه نهایی در رهن شرکت کرمان موتور است. زمان تحویل خودرو در این طرح پیش فروش ۹۰ روز کاری اعلام شده است و خودرو A۵ در رنگ های سفید، مشکی، خاکستری طوسی روشن متالیک، قرمز، آبی زنگاری و قهوه ای متالیک عرضه می شود.

اقساط به صورت هر سه ماه یک چک محاسبه شده است و تاریخ اولین چک ۱۵ آذر ۱۴۰۳ می باشد.

نظر شما