شناسهٔ خبر: 67249176 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

موبایل‌قاپان دربند به دام افتادند موبایل‌قاپان دربند به دام افتادند

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقان موبایل‌قاپ در محدوده دربند خبر داد. به گزارش اعتمادآنلاین، سرهنگ صادق ضرونی گفت: در پی اعلام خبر سرقت تلفن همراه در محدوده حوزه استحفاظی کلانتری 122 دربند، با استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی جغرافیای جرم و ساعت آن بررسی و پس از پی‌جویی‌های انتظامی و

صاحب‌خبر -

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقان موبایل‌قاپ در محدوده دربند خبر داد.

به گزارش اعتمادآنلاین، سرهنگ صادق ضرونی گفت: در پی اعلام خبر سرقت تلفن همراه در محدوده حوزه استحفاظی کلانتری 122 دربند، با استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی جغرافیای جرم و ساعت آن بررسی و پس از پی‌جویی‌های انتظامی و رصد دوربین‌های مداربسته، هویت سارقان شناسایی شد و دستگیری آنها در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی گفت: عوامل کلانتری در حین گشت‌زنی در محدوده، متهمان را در حال زاغ‌زنی طعمه خود شناسایی کردند. متهمان با رویت ماموران پلیس به طور خطرناکی متواری شدند.

سرهنگ ضرونی با اشاره به آنکه متهمان توجهی به دستور ایست پلیس نداشتند، گفت: پس از طی مسافتی، با ایجاد طرح مهار ماموران موفق شدند موتورسیکلت را متوقف و راکب و سرنشین آن را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بازرسی اولیه از متهمان، یک عدد گوشی مسروقه که به تازگی سرقت کرده بود کشف و به همراه سارقان به کلانتری منتقل شد.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت خاطر نشان کرد: متهمان به جرم خود مبنی بر موبایل‌قاپی و 20 فقره سرقت مشابه اعتراف کردند و کشف جرائم، شناسایی شکات و مالباختگان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ صادق ضرونی در پایان به شهروندان توصیه کرد: در مکان‌های عمومی از تلفن همراه خود استفاده نکنید و در صورت لزوم، از هندزفری استفاده کنید تا در دام افراد سودجو و سارقان نیفتید.

 

منبع: etemadonline-663915

نظر شما