شناسهٔ خبر: 67249094 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

حسینی کیا؛

قطع 6 ساعتی برق داد کشاورزان را در آورده است/بانک ها به تکالیفشان عمل نمی کنند

صاحب‌خبر -
قطع 6 ساعتی برق داد کشاورزان را در آورده است/بانک ها به تکالیفشان عمل نمی کنند
خبرگزاری آریا - نماینده مردم سنقر در مجلس با یادآوری اینکه قطع 6 ساعتی برق داد کشاورزان را در آورده است و عدم انجام تکالیف توسط بانک ها برای اعطای تسهیلات خرد از وزرای مربوطه خواست در جهت رفع این مشکلات ورود کنند.

به گزارش خبرگزاری آریا، سید جواد حسینی کیا در نشست علنی امروز (سه شنبه، 29 خردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: ملت ایران اسلامی در انتخابات 8 تیرماه با حضور حداکثری خود دل رهبری عزیز را شاد و دنیا را با انتخاب رئیس جمهوری کارآمد و ولایی و ادامه دهنده مسیر شهید خدمت حضرت آیت الله رئیسی دنیا را مبهوت خواهد کرد.
نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی در تذکر به وزیر نیرو، ادامه داد: قطع 6 ساعتی برق داد کشاورزان را در آورده است و فریاد آن ها به جایی نمی رسد و کشاورزی هم مثل صنعت و برخی موضوعات دیگر از دست می رود بنابراین باید به طور جدی چاره اندیشی شود.
وی تصریح کرد: امروز اگر نتوانیم برق را درست مدیریت کنیم فردا برق خانگی هم قطع خواهد شد.
حسینی کیا در تذکر به وزیر اقتصاد و امور دارایی افزود: بانک ها به تکالیفشان عمل نمی کنند کما اینکه الان برای وام های خرد و تکلیفی هم مبلغی پرداخت نمی شود تا جایی که صدای مردم درآمده و نمی دانند به کجا باید پناه ببرند لذا تقاضامندیم به این موضوع به طور جدی ورود پیدا کنیم.
وی در تذکر به وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان برنامه و بودجه، خاطرنشان کرد: معلمان بازنشسته سال 1400 که براساس قانون باید هم رتبه بندی و هم هم ترازی آن ها انجام می شد متاسفانه محقق نشده و فریادشان هم به جایی نرسیده است تا جایی که امروز در گوشه وکنار این مملکت فریاد آن ها بلند است و زندگیشان به سختی سپری می شود لذا تقاضامندیم به صورت فوری اقدام جدی انجام و مشکلشان حل شود.
این نماینده مردم در مجلس دوازدهم در تذکر به وزیر جهاد کشاورزی یادآور شد: پرداخت به موقع پول گندم به کشاورزان ضروری است، نگذارید کشاورزان همیشه نگران و ناراحت باشند و دغدغه این را داشته باشند که مطالباتشان به موقع پرداخت شود کما اینکه الان کشاورزان در حال تحویل گندم هایشان هستند اما بابت پرداخت مطالباتشان نگرانند./
پایان پیام

نظر شما