شناسهٔ خبر: 67249016 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

امروز؛ آخرین فرصت ثبت‌نام مسابقات سراسری قرآن

مهلت ثبت‌نام برای حضور در چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم امروز ۲۹ خردادماه به پایان می‌رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ثبت‌نام برای حضور در چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه که از ابتدای خردادماه آغاز شده بود، امروز 29 خردادماه به پایان می‌رسد.

بر همین اساس مخاطبان تا پایان وقت امروز فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه my.oghaf.ir فرایند ثبت‌نام خود را انجام دهند.

در ابتدا بازه زمانی ثبت‌نام برای حضور در این مسابقات از روز اول تا 19 خردادماه اعلام شده بود، اما در ادامه این زمان به مدت ده روز تمدید شده است. بر همین اساس امروز  29 خردادماه زمان پایان ثبت‌نام خواهد بود.

چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در دو گروه بانوان و آقایان و در سه بخش آوایی، معارفی و بخش ویژه برنامه‌ریزی شده است.

بخش آوایی این رویداد ملی شامل رشته‌های حفظ کل قرآن کریم، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ 20 جزء، حفظ 10 جزء، حفظ پنج جزء، اذان(ویژه آقایان)، دعاخوانی و مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم است.

بخش معارفی نیز در رشته‌های معارف نهج‌البلاغه، معارف صحیفه سجادیه و ترجمه قرآن کریم برنامه‌ریزی شده است.

همچنین بخش ویژه این مسابقات که برای اولین بار در سال‌های اخیر به این مسابقات اضافه شده است، ویژه رده سنی 12 تا 18 سال و در دو رشته قرائت تحقیق و حفظ کل قرآن کریم برپا می‌شود.

بر اساس گزارش ایکنا، مسابقات سراسری قرآن کریم به عنوان یک رویداد ملی که بزرگترین رویداد رقابتی در حوزه قرآن کریم نیز به شمار می‌رود، هر ساله از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما