شناسهٔ خبر: 67248696 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

فلاحی:

داستان محضک و فریبنده واردات خودرو را در گوش مردم نجوا نکنید/ با مافیای خودرو مقابله کنید

صاحب‌خبر -
داستان محضک و فریبنده واردات خودرو را در گوش مردم نجوا نکنید/ با مافیای خودرو مقابله کنید
خبرگزاری آریا - نماینده مردم ایلام در مجلس در تذکری خطاب به وزیر صمت در خصوص خوردوهای بی‌کیفیت گفت: با کدام داستان مضحک و فریبنده واردات خودرو با کدام لایی لایی سیاسی را می‌خواهید در گوش مردم نجوا کنید.

به گزارش خبرگزاری آریا، سارا فلاحی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، 29 خردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر صمت گفت: وزیر صمت که صنعت خودروسازی تحت تکلفش است و هیچ احترامی برای جان و امنیت مردم قائل نیست امروز پشت همین تریبون مجلس فاتحانه آمد و گزارشی از اجرای قانون ساماندهی خودرو را ارائه دادند، جناب وزیر به ما پاسخ دهید کجا زمینه رقابت در خودروسازی را فراهم کردید؟ کجا زمینه فناوری در عرصه خودروسازی همراه با شرکت‌های فعال را فراهم کرده‌اید.
نماینده مردم ایلام در مجلس ادامه داد: با کدام داستان مضحک و فریبنده واردات خودرو با کدام لایی لایی سیاسی را می‌خواهید در گوش مردم نجوا کنید؟ کدام قافیه کارآمدی را برای شعر صنعت خودروسازی ساخته‌اید جز سخنان بیهوده سیاسی و فریبنده، کدام شق‌القمر اقتصادی را در حوزه منابع ارزی و افزایش کارآمدی صنعت خودرو انجام داده‌اید؟ خواهشا شما این راه را ادامه ندهید. با مردم صادق باشید، مافیای خودرو از رگ گردن به شما نزدیک‌تر است، با آن مقابله کنید.
وی در ادامه بیان کرد: داستان همسان‌سازی حقوق بازنشستگان گرفتار رفتارهای جهنمی شده است که آن را محصور کرده‌ایم تا جایی که لق لقه دهانشان شده است، این هم از زمره شعارهای پوچ انتخاباتی بوده است، تحصن مردم در مقابل سازمان برنامه و بودجه بی‌نتیجه بوده، بازنشستگان فرهنگی دست از پا درازتر راهی خانه‌هایشان شده‌اند، نمایندگان اجازه ندهید سر نظارتتان بریده شود./
پایان پیام

نظر شما