شناسهٔ خبر: 67247603 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

ابوترابی:

دولت چهاردهم ادامه دهنده توسعه دیپلماسی با همسایگان باشد

صاحب‌خبر -
دولت چهاردهم ادامه دهنده توسعه دیپلماسی با همسایگان باشد
خبرگزاری آریا - نماینده مردم نجف آباد در مجلس گفت: مشکلات معیشتی و مسکن در اولویت کاری دولت آینده قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از خانه ملت، ابوالفضل ابوترابی با اشاره به اولویت های دولت چهاردهم، گفت: یکی از مهم ترین اولویت هایی که باید در دولت آینده به آن پرداخته شود، توجه به معیشت مردم و بهبود وضعیت معیشتی است همچنین دولت باید به بحث اشتغالزایی و کاهش نرخ بیکاری نیز توجه داشته باشد.
نمایندهمردم نجف آباد، تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بیکاری، تورم و بی ثباتی قیمت ها سه معضلی است که دولت چهاردهم باید برای حل آنان تلاش کند. در بخش مسکن نیز مردم با مشکلات عدیده ای مواجه هستند که لازم است دولت آینده برنامه ای جامع برای حل این مشکل داشته باشد.
وی افزود: دولت سیزدهم با تلاش های شهید آیت الله رییسی و شهید امیرعبداللهیان در حوزه سیاست خارجی عملکرد خوبی داشته و توانسته با کشورهای مسلمان و سایر کشورها ارتباط خوبی برقرار کند بنابراین لازم است دولت آینده نیز گام های مهمی در این خصوص بردارد و دیپلماسی خارجی را توسعه دهد.
این نماینده مجلس در دوره یازدهم بیان کرد: حوزه تجارت نهفته در دل سیاست خارجی است، علی رغم وجود تحریم ها دولت آینده باید تمام تلاش های خویش را بکارگیرد تا آثار تلاش ها در سفره مردم دیده شود./
پایان پیام

نظر شما