شناسهٔ خبر: 67247572 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

توزیع ۲۳۰ تن آرد تشویقی بین ۴۱۲ خبازی کرمانشاه

معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه با اشاره به چهارمین مرحله تخصیص آرد تشویقی، گفت: ۲۳۰ تن آرد تشویقی از سمت استانداری کرمانشاه بین ۴۱۳ واحد خبازی استان که عملکرد مناسب داشته‌اند، توزیع می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه، عبدالوحید محمدی، اظهار داشت: میزان 230 تن آرد تشویقی از سمت استانداری کرمانشاه بین 413 واحد خبازی استان که عملکرد مناسب داشته‌اند توزیع می‌شود، این سهمیه مختص تیرماه بوده و به نسبت سرانه مصرف و نیاز بین واحدهای خبازی توزیع می‌شود.

وی عنوان کرد: در کارگروه گندم، آرد و نان عملکرد واحدهای خبازی استان در سامانه نانینو به صورت کامل مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورت عدم تخلف در این سامانه و عدم وجود پرونده تعزیراتی و گزارش تخلف بازرسی، سهمیه آرد تشویقی با صلاح دید این کارگروه به واحدهایی که عملکرد مناسبی در سطح استان داشته اند تخصیص می‌یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه، گفت: حوزه کشاورزی یکی از ارکان اصلی اقتصاد استان کرمانشاه محسوب می‌شود و در راستای تقویت و ارتقای آن بخش‌های خصوصی و دولتی باید یک ارتباط متقابل داشته باشند تا شاهد نتایج مطلوبی در این حوزه باشیم.

محمدی با اشاره به مشکلات و مسائل موجود در حوزه کشاورزی افزود: جلسات کمیسیون کشاورزی باید در بخش‌ها و مناطق مختلف استان کرمانشاه برگزار شود تا با حضور میدانی دهستان به دهستان و صحبت با فعالین این حوزه مشکلات مشخص شود و در کمیسیون رفع شود.

انتهای پیام/

نظر شما