شناسهٔ خبر: 67247336 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ضعف زیرساخت‌ها در لرستان/ اقتصاد گردشگری توسعه یابد

استاندار لرستان تأکید کرد: زیرساخت‌های این استان در حوزه‌های مختلف ضعیف است و این زیرساخت‌ها باید ارتقا یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت، ظهر امروز، در نشست شورای اداری لرستان، گفت: به‌کارگیری امکانات و تجهیزات دستگاه‌های اجرایی در امر انتخابات ریاست‌جمهوری ضروری است و مدیران باید در این زمینه همکاری کنند.

وی افزود: همه امکانات و تجهیزات دستگاه‌های اجرایی طبق قانون باید در اختیار انتخابات قرار گیرد و کوتاهی در این راستا توجیه‌پذیر نیست.

استاندار لرستان عنوان کرد: هیچ فردی حق تخطی در امور انتخابات را ندارد، زیرا باید طبق قوانین در خدمت مردم باشیم و نباید امکانات دولتی و بیت‌المال به نفع شخص خاصی استفاده شود.

وی بیان کرد: پیوند حماسه تقدیر از رئیس‌جمهور شهید و حضور در پای صندوق‌های رأی را در پیش داریم و مشارکت حداکثری مردم موجب شکوفایی و اقتدار نظام می‌شود.

شفقت با بیان اینکه مردم باید بدانند و آگاه باشند که خدمات دولت سیزدهم بسیار و ماندگار است، اذعان کرد: اقتصاد کشاورزی یکی از ظرفیت‌های خوب در لرستان است و این استان از حاصلخیزترین اراضی بهره‌مند است.

وی بیان کرد: تمام بخش‌های کشاورزی باید با تلاش مضاعف فعال شود و اقتصاد گردشگری نیز بیش از گذشته به‌منظور افزایش درآمد مردم توسعه یابد.

شفقت با بیان اینکه اقتصاد صنعتی از دیگر مزیت‌های لرستان است، اذعان کرد: جایگاه فرهنگی والایی در این استان وجود دارد و مردم این خطه از ابتدای انقلاب تاکنون با تقدیم شهدا حافظ نظام اسلامی هستند.

استاندار لرستان با تأکید به اینکه زیرساخت‌های این استان در حوزه‌های مختلف ضعیف است، گفت: زیرساخت‌های لرستان باید در شأن مردم ارتقا یابد.

شفقت خاطرنشان کرد: برنامه منظمی برای دعوت از سرمایه‌گذاران به لرستان وجود ندارد و هیچ‌گونه انگیزه‌ای برای این کار نیست و این معضل نیز باید برطرف شود.

وی عنوان کرد: تقویت و توسعه فرهنگ کار در لرستان باید به‌صورت جدی در دستور کار قرار گیرد و زمینه توسعه و اشتغال با تشکیل قرارگاه کشاورزی، تأمین منابع آب و تجهیز ابزارآلات لازم فراهم شود.

انتهای پیام/645

نظر شما