شناسهٔ خبر: 67247066 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

لئو سفره دلش را باز کرد

راموس و بدترین شب آرژانتین: مسی رازهایش را گفت

لیونل مسی در گفت‌وگویی صمیمانه با برادرزاده‌اش، در مورد مسائلی کمتر گفته شده و جذاب حرف زد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی در گفت‌وگو با برادرزاده‌اش توماس، در مورد مسائل مختلف از جمله مسائل خانوادگی خود حرف زد.

کاپیتان تیم ملی آرژانتین، دوشنبه قبل از دومین جلسه تمرینی آلبی سلسته در آتلانتا، که خود را برای اولین بازی پنجشنبه در کوپا آمه ریکا آماده می‌کند، گفت‌وگویی با کانال یوتیوب "Willing for Everything" داشت. مجری نیز برادرزاده‌اش، توماس مسی بود.

2044991

مسی فاش کرد ناکامی با آرژانتین در کوپا آمه‌ریکا 2011 بدترین خاطره او در بازی‌های ملی است. آلبی سلسته در ضربات پنالتی مقابل اروگوئه در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 4-5 شکست خورد. 

مسی اعتراف کرد: «به یاد دارم که در کوپا آمه ریکا 2011 در سانتافه به من توهین‌های مختلفی کردند. این برای من و کل تیم ملی سخت بود.» مسی همچنین فاش کرد که در کمپ تیم ملی آرژانتین تنها می‌خوابید.

اختلافات با راموس

شماره 10 آرژانتین در پاسخ به سوالی در مورد بازیکنی که با او بیشترین بحث را در زمین بازی داشته است، از اشاره به سرخیو راموس، اسطوره رئال مادرید، ابایی نداشت: «من و سرخیو راموس خیلی دعوا می‌کردیم. او بازیکنی بود که در زمین بیشتر از همه از او عصبانی شدم. بعد از آن در پی اس جی هم تیمی بودیم، اما در ال‌کلاسیکوها همیشه دعوا داشتیم و بازی‌هایی بسیار پرتنش بودند. هیچکس مثل سرخیو در فوتبال من را عصبانی نکرده است.»

2044999

او درباره هم‌تیمی‌هایش در آلبی سلسته گفت: «اوتا مندی کسی است که در تیم ملی بهترین لباس‌ها را می‌پوشد، دی ماریا کسی است که بهترین ماته (نوعی چای) را درست می‌کند و دی پل هم بی‌نظم‌ترین است.»

مسی همچنین اعتراف کرد که کشورش را آنطور که دوست دارد نمی‌شناسد و پس از بازنشستگی از فوتبال دوست دارد به اطراف آن سفر کند و به آبشار ایگواسو برود: «من هنوز آرژانتین را خوب نمی‌شناسم زیرا هرگز فرصتش نداشتم و این چیزی است که همیشه با آنتونلا صحبت می‌کنیم. می‌خواهیم از تمام آرژانتین بازدید کنیم. کشور ما مکان‌های فوق العاده‌ای دارد. مردم به من در مورد مکان‌هایی می‌گویند که من نمی‌شناسم مانند آبشار ایگواسو، یک مکان معمولی برای ما که من دوست دارم با بچه‌ها بروم.»

آنتونلا، عشق بزرگ او

در مورد آنتونلا روکوتسو، همسر و مادر سه فرزندش، مسی گفت که او را از کودکی می‌شناخت زیرا در تیم جوانان نیوولز اولدبویز به همراه پسر عمویش لوکاس بازی می‌کرد: «ما از کودکی با هم آشنا شدیم و من به خانه او می‌رفتم. همیشه او را دوست داشتم. در آن زمان صرفا دوست بودیم. سپس وقتی 13 ساله بودم به اسپانیا رفتم و کمی ارتباطمان را از دست دادیم. ارتباطات مثل الان راحت نبود.»

مسی همراه با لبخندهای خجالتی خود گفت: «از طریق نامه، ایمیل یا چند تماس تلفنی که گران بود، حرف می‌زدیم.»

2044994

مسی همچنین در مورد شرایط زبان انگلیسی‌اش گفت: «حقیقت این است که من تقریباً همه چیز را می‌فهمم و کم کم شروع به صحبت خواهم کرد. اوایل خجالت می‌کشیدم به انگلیسی حرف بزنم ولی حالا خیلی بهتر شده‌ام.»

ستاره آرژانتینی از میان غذاهای موردعلاقه‌اش گفت که کباب غذای موردعلاقه‌اش است: «ما همیشه در خانه کباب‌ درست می‌کنیم. من دوست دارم از مردم پذیرایی کنم و واقعاً دسر و بستنی بعد از گوشت را دوست دارم.»

او همچنین فاش کرد که عاشق تابستان است: «تحمل سرما برایم دشوار است و عاشق تابستانم. بودن با خانواده‌ام در روزاریو هم برایم مقدس است.» 

2044996

مسی در پایان درباره اینکه به غیر از فوتبال چه ورزش دیگری را دوست دارد، گفت: «من در پدل خوب نیستم و دوست دارم آن را بازی کنم. تنیس؟ بلد نیستم. با آنتونلا چند کلاس رفتیم و بعد دیگر نرفتیم.»

نظر شما