شناسهٔ خبر: 67246883 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

جوانان نخبه برای انتخابات نظام مهندسی وارد عرصه شوند جوانان نخبه برای انتخابات نظام مهندسی وارد عرصه شوند

ناصر رضایی در جلسه‌ای که با حضور اعضای هیئت اجرایی انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان و اعضای هیئت رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس برگزار شد، گفت: شما اساتید و پیشکسوتان باید فضایی ایجاد کنید که زمینه انتخاباتی سالم و پرشور برای مهندسان فراهم شود و به میدان بیایند و برای کاندید

صاحب‌خبر -

ناصر رضایی در جلسه‌ای که با حضور اعضای هیئت اجرایی انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان و اعضای هیئت رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس برگزار شد، گفت: شما اساتید و پیشکسوتان باید فضایی ایجاد کنید که زمینه انتخاباتی سالم و پرشور برای مهندسان فراهم شود و به میدان بیایند و برای کاندید هیئت مدیره ثبت نام و به رقابت بپردازند.

وی اضافه کرد: برگزاری انتخابات نظام مهندسی بسیار مهم و پراهمیت است و می‌تواند در بسیاری از عرصه‌ها اتفاقات مهم را رقم بزند.

ناصر رضایی با اشاره به ۳۵ هزار عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس متذکر شد: جوانان نخبه بسیاری در سراسر استان عضو سازمان نظام مهندسی هستند و باید از تمام این ظرفیت‌ها استفاده و فضایی درست شود که از تمام شهرستان‌ها مهندسان بتوانند وارد این فضای رقابت شوند.

سرپرست راه و شهرسازی فارس اذعان داشت: اغنا کردن جامعه مهندسی در استان می‌تواند پیامدهای خوبی را در سایر ارکان جامعه به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام

 

نظر شما