شناسهٔ خبر: 67246022 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

قالیباف همه ظرفیت‌ها را برای حل اقتصاد کشور بسیج می‌کند

رئیس کمیته اقتصادی ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف گفت: به دلیل اشراف خوبی که آقای قالیباف بر موضوعات تخصصی اقتصادی دارند و با مدیریت جهادی می‌توانند تمام ظرفیت‌های موجود کشور را برای حل اقتصاد کشور بسیج کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیته اقتصادی ستاد محمدباقر قالیباف در آئین افتتاحیه این کمیته، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید رئیسی و همراهانش، اظهار داشت: با بررسی مجموعه‌ای که از آقای قالیباف داشتیم و کارنامه وی مخصوصا در مجلس یازدهم شهادت می‌دهم که ایشان مرد این میدان هستند و با مدیریت قوی و کارآمد خود، مشکلات اقتصادی کشور را حل خواهد کرد.

وی افزود: به دلیل اشراف خوبی که آقای قالیباف بر موضوعات تخصصی اقتصادی دارند و با مدیریت جهادی می‌توانند تمام ظرفیت‌های موجود کشور را برای حل اقتصاد کشور بسیج کنند.

پور ابراهیمی با اشاره به اقدامات کمیته اقتصادی ستاد قالیباف، تصریح کرد: سرفصل اول این کمیته تولید محتوا برای بیان رویکردها و مواضع اقتصادی آقای قالیباف در سراسر کشور است. همچنین دو ویژه نامه اقتصادی تهیه شده است و طی دو روز آینده در سراسر کشور توزیع خواهد شد.

رییس کمیته اقتصادی ستاد قالیباف تاکید کرد: همچنین به تفکیک هر استان چالشها و مشکلات آن احصا شده و قرار است حل مسئله آن انجام شود تا بتوانیم شکوفایی را در استانها بر اساس رویکرد آنها ایجاد کنیم.

وی بیان داشت: بخش دوم فعالیت کمیته اقتصادی جمع آوری سبد رای در حوزه اقتصادی است که قرار است از سطوح کلان مانند اتاق بازرگانی تا سطوح پایین را در جهت حمایت آقای قالیباف بسیج کنیم.

در این مراسم محمد جواد شوشتری قائم مقام ستاد محمد باقر قالیباف و جمعی از نمایندگان سابق مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما