شناسهٔ خبر: 67245878 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رئیس جمهور منتخب باید راه شهید رئیسی را ادامه دهد

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در فارس گفت: فردی انتخاب شود که بتواند خدمات شهید رئیسی را ادامه دهد، چرا که شهید رئیسی پس از یک دوره هشت ساله توقف رشد کشور، تلاش زیادی برای تحقق این مهم داشتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، مجید فروردین امروز سه‌شنبه در یک نشست خبری اظهارداشت: ستاد‌های شهرستانی دکتر قالیباف در استان فارس را ساماندهی کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه ساختار اقشاری ستاد هم به اتمام رسیده است، تصریح کرد: به دنبال کار‌های نمایشی نیستیم و تلاش می‌کنیم سازماندهی نیرو‌ها و اقناع جامعه هدف برای حضور گسترده در انتخابات محقق شود.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در فارس ادامه داد: با توجه تعداد بالای مناظرات هنوز تصمیمی برای حضور این نامزد انتخاباتی در فارس گرفته نشده است.

فروردین در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: بین شش کاندیدای انتخاب ریاست جمهوری، قالیباف بهترین گزینه برای ادامه خدمات شهید رئیسی است.

وی با بیان اینکه این نامزد انتخاباتی شخصیتی عملگرا دارد و در میدان و در کار‌های جهادی شرکت داشته است، گفت: ایشان در مجلس هم هماهنگی زیادی با قوه اجرایی داشتند و قوانین مناسبی برای ریل گذاری کشور در عرصه‌های مختلف با مدیریت ایشان حاصل شده است.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در فارس با تاکید بر این نکته که ضمانت تحقق برنامه‌های ایشان در آینده، سابقه کار اجرایی است، گفت: دکتر قالیباف اطلاع دقیقی از وضعیت کشور و تسلط کاملی بر قوانین از جمله برنامه هفتم توسعه کشور دارند.

فروردین خاطرنشان کرد: در استان فارس طی روز‌های اخیر تلاش کردیم تا با احیای ستاد‌های انتخاباتی سال 96 و 1400 این مسئولیت را به نحو احسن انجام دهیم.

وی با اشاره به شعار دکتر قالیباف مبنی بر «دولت خدمت و پیشرفت»، عنوان کرد: ایشان عمده تمرکز خود را بر مسائل اقتصادی گذاشته‌اند و برنامه‌های اجرایی برای تحقق برنامه توسعه هفتم دارند. همچنین معطل نکردن کشور نسبت به مسائل خارجی از باور‌های این نامزد انتخاباتی است.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در فارس اضافه کرد: ایشان به رعایت اخلاق انتخاباتی در ستاد‌های خود تاکید فراوان دارند.

فروردین همچنین با بیان اینکه به جهت جلوگیری تفرق نیرو‌های انقلاب باید قبل از 8 تیرماه به یک کاندیدای واحد برسیم، گفت: رفتار انتخاباتی برخی نشان داده که به زحمت کناره گیری می‌کنند.

وی با تاکید بر این موضوع که سیاست ما در مقابل ستاد‌های خودجوش هماهنگی با ستاد مرکزی برای جلوگیری از هر گونه تفرقه است، ابراز امیدواری کرد: فردی انتخاب شود که بتواند خدمات شهید رئیسی را ادامه دهد، چرا که شهید رئیسی پس از یک دوره هشت ساله توقف رشد کشور، تلاش زیادی برای تحقق این مهم داشتند.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در فارس از برگزاری همایش ستاد مرکزی انتخاباتی این کاندیدا در استان در هفته آینده خبر داد.

فروردین همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر رویکرد دولت قالیباف در عرصه سیاست خارجی در صورت انتخاب، گفت: اگر چارچوب سیاست خارجی شهید رئیسی در سه سال گذشته بررسی شود، متوجه خواهیم شد که رویکرد این بود هم مذاکرات ادامه پیدا کند و هم وارد پیمان‌های منطقه‌ای شویم و دکتر قالیباف هم همین نظر را دارند.

انتهای پیام/424/.

نظر شما