شناسهٔ خبر: 67245630 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

لیست استقلال در فصل نقل و انتقالات مشخص شد

در حال حاضر ۱۳ بازیکن استقلال قراردادشان با این تیم تمام شده و احتمالا نصف بیشتر آنها جمع آبی‌پوشان را ترک می‌کنند. در حال حاضر ۱۳ بازیکن استقلال قراردادشان با این تیم تمام شده و احتمالا نصف بیشتر آنها جمع آبی‌پوشان را ترک می‌کنند.

صاحب‌خبر -

  استقلال هنوز در فصل نقل و انتقالات دست به کار ویژه‌ای نزده و جز توافق با محمدی هنوز با هیچ بازیکنی نتوانسته رسما توافق کند.

در حال حاضر از لیست سال گذشته استقلال ۱۳ بازیکن آزاد هستند و قراردادی با استقلال ندارند. از این جمع ۴ بازیکن مثل حردانی، چشمی، رضاوند و جلالی احتمالا در استقلال خواهند ماند و مورد تایید سرمربی استقلال خواهند بود. ۵ بازیکن مثل مهدی‌پور، رمضانی، میرزایی، حامدی‌فر و نیک‌نفس ماندن‌شان منوط به نظر سرمربی است و ۴ بازیکن یعنی بابایی، جعفر سلمانی، زواری و امیرعلی صادقی هم قطعا جدا خواهند شد.

در این میان محمدرضا خالدآبادی احتمالا سرباز می‌شود و کوین یامگا هم از لیست استقلال کنار گذاشته می‌شود که البته هر دو نفر البته با استقلال قرارداد دارند. اولی پس از اتمام سربازی به استقلال برمی‌گردد و دومی هم در صورت تایید پزشک ممکن است در لیست بماند. در غیر این صورت از لیست کنار می‌ماند.

منتظر محمد ، بازیکن فعلی مس رفسنجان که به طور قرضی در این تیم حضور دارد، تا سال ۱۴۰۵ در عضویت استقلال است و به این تیم برخواهد گشت؛ مگر آنکه سرمربی فصل بعد وی را نخواهد.

دو ستاره استقلال در صف تمدید قرارداد

همچنین باید اشاره کرد ۱۱ بازیکن دیگر امسال استقلال مثل حسینی ، مرادمند، سهرابیان، سلیمی، محمدی، بلانکو، تورانیان، فخرالدینی، سیلوا، ماشاریپوف و سعیدی‌فر با استقلال قرارداد دارند و تنها در صورت عدم تمایل سرمربی از استقلال جدا می‌شوند.

 

نظر شما