شناسهٔ خبر: 67245455 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

با قدردانی از فریده سپاه‌منصور؛

اکران افتتاحیه «این جمعیت قابل کنترل» برگزار شد/ فیلمی حاصل عشق

آروین موذن زاده

اکران خصوصی فیلم «این جمعیت قابل کنترل» در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، اکران خصوصی فیلم «این جمعیت قابل کنترل» شامگاه ۲۸ خرداد در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.

پیش از نمایش، محمدمتین اوجانی کارگردان این فیلم سینمایی ضمن خوش‌آمدگویی به حاضران گفت: ساخت فیلمی که شبیه آثار کمدی روز سینمای ایران نیست و حال و هوای خاص خودش را دارد آسان نیست. این فیلم هم مشکلات خاص خودش را داشت اما خوشحالم که اولین تجربه کارگردانی فیلم بلند من به این شکل رقم خورد.

اوجانی در ادامه از فریده سپاه منصور بازیگر نقش اصلی این فیلم سینمایی دعوت کرد تا روی صحنه برود. اوجانی پیش از تقدیر از فریده سپاه منصور تاکید کرد: افتخاری بود کنار خانم سپاه منصور در این فیلم زندگی کردم. هنرمندی که در مکتب تئاتر بزرگ شدند و من لحظه لحظه فیلم از وی یاد گرفتم.

فریده سپاه‌منصور که با تشویق حضار روی صحنه آمد، در جملات کوتاهی گفت: وقتی می‌خواهم در یک جمع حرف بزنم، هول می‌شوم، من فقط بلدم بازی کنم. خواهش می کنم این فیلم را تبلیغ کنید، چرا که بسیار متفاوت است. از آقای اوجانی بسیار سپاسگزارم که من را برای بازی در این فیلم دعوت کرد و باعث شد که یک کار متفاوت بازی کنم.

علیرضا استادی دیگر بازیگر اصلی این فیلم سینمایی نیز گفت: امیدوارم که از دیدن این فیلم که حاصل تلاش‌های مستمر سینمای مستقل است، لذت ببرید. خاطرم هست محمدمتین اوجانی ۲ سال قبل، مثل بسیاری از کارگردان‌های دیگر درگیر پیدا کردن سرمایه‌گذار بود و دغدغه این را داشت که فیلمنامه ای که نوشته بود، بسازد و روزی فیلمش را روی پرده سینما ببیند. از بچه های پشت صحنه سپاسگزارم. از بزرگانی مثل استاد محمود سماک باشی، خانم فریده سپاه منصور که ولی نعمت ما بودند. امیدوارم سال های سال سایه ایشان بالای سر فرهنگ، هنر و ادب این سرزمین باشد و از خانواده محترم داوو نژاد ممنونم و جای محمدرضا داوودنژاد عزیز امشب در میان ما خالی است.

زهرا داوودنژاد هم در صحبت‌های کوتاهی گفت: واقعا این فیلم حاصل عشق است؛ عاشقانه کار کردن تک تک افراد حاضر در پشت صحنه و جلوی دوربین. هر چند که اگر هنوز آدم ها به عاشقانه‌های ۲ سال پیش‌شان پایبند نباشند، ولی زمانی که ما این فیلم را می ساختیم، همه افراد به عاشقانه ترین شکل ممکن با هم یک کار واحد را انجام دادیم و من خیلی برای این فیلم شریف احترام قائلم و تشکر می کنم از آقای اوجانی برای اینکه این نقش را به من دادند.

روناک برخوردار دیگر بازیگر این فیلم سینمایی نیز بیان کرد: در این فیلم همه با هم همدل بودیم و یکی از دلایل برکت پروژه وجود بزرگانی مثل محمود سماک باشی، محمد فوقانی، علی استادی، زهرا داوود نژاد، محمد رضا داوود نژاد و گل سر سبد ما خانم فریده سپاه منصور بود که برای اولین بار نقشی به این زیبایی را بازی کردند که نمی دانم چرا تا به امروز چنین نقشی به ایشان پیشنهاد نشده بود.

در پایان و پیش از نمایش این فیلم، شهاب پارسایی و سارا سلطانی که سرمایه گذاری این را برعهده داشتند، به نمایندگی از حامی مالی فیلم «کلینیک سلطانیه» هدیه‌ای را به فریده سپاه منصور اهدا کردند.

محمود سماک‌باشی، محمد فوقانی، کاوه آفاق، هدا ناصح، علیرضا استادی، فریده سپاه منصور، زهرا داوود نژاد، روناک برخوردار، علیرضا معتمدی، مریم بحر العلومی، محمد حمزه ای، علی علایی، نسیم ادبی، سیاوش چراغی‌پور، مریم نراقی، امیرمحمد عبدی، مهدی رایگانی، علی کیان‌ارثی، حسین ناظریان از جمله حاضران در این مراسم بودند.

نظر شما