شناسهٔ خبر: 67245407 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردای اقتصاد | لینک خبر

کافه کریپتو |تحلیل تحولات و چشم‌اندازهای بازار رمزارزها| سناریوهای جدید بیتکوین، اتریوم و آینده همستر کامبت

نخستین برنامه کافه کریپتو با هدف بررسی تازه‌ترین تحولات و چشم‌اندازهای بازار رمزارزها با حضور کارشناسان و تحلیلگران شاخص در استودیو فردای اقتصاد برگزار شد.

صاحب‌خبر -

فردای اقتصاد:نخستین برنامه کافه کریپتو با هدف بررسی تازه‌ترین تحولات و چشم‌اندازهای بازار رمزارزها با حضور کارشناسان و تحلیلگران شاخص در استودیو فردای اقتصاد برگزار شد.
در این برنامه که با اجرای زینب کیشانی برگزار شد، عباس آشتیانی آینده پژوه حوزه فناوری بلاکچین به بررسی بازارهای ریسکی از منظر اقتصاد کلان پرداخت. به اعتقاد وی فدرال رزرو ناگزیر به کاهش نرخ بهره است و پس از آن جریان نقدینگی از اوراق به سمت طلا، سهام و رمزارزها خواهد رفت هرچند ممکن است در بازار رمزارزها بازار با رشدهای عجیب و غریب مواجه نباشد. در بخش بعدی این برنامه سپیده برون و سجاد زارع زاده از تیم توسعه کسب وکار صرافی نوبیتکس به بررسی بازار کریپتو از منظر فاندامنتال و آنچین پرداختند و به این نکته اشاره کردند که بازار از لحاظ آنچین شاهد خروجی دارایی از صندوق های etf اسپات بیتکوین هستیم و همین موضوع و با نگاه به شاخص ترس و طمع حالت بلاتکلیفی برای معامله‌گران رقم زده است. در بخش سوم این برنامه حسین مرید سادات نگاهی به چارت تکنیکال بیت‌کوین، اتریوم داشت و از منظر تکنیکال چشم‌اندازهای قیمتی بازار را مورد تحلیل قرار داد. به گفته مرید سادات تا زمانی که بیتکوین در محدوده ۶۲ تا ۶۷ هزاردلار تثبیت نشود نمی‌توان انتظار سناریوی صعودی را داشت. در بخش گفت وگوی ویژه این برنامه شهرام شریف دبیر تکنولوژی فردای اقتصاد با جواد بهره مدیرعامل مکس‌دیجیتال درباره روندهای جدید صنعت بلاکچین از جمله رشد کاربران همستر کامبت و هوش مصنوعی صحبت کردند. در پایان این برنامه نیز شرکت کنندگان با پرسش و پاسخ درباره بحث‌های مطرح شده در نخستین کافه کریپتو با سخنرانان این برنامه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

نظر شما