شناسهٔ خبر: 67244665 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اختصاص ۱۱.۵ میلیارد تومان به طرح‌های عمرانی تنگستان

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تنگستان از اختصاص ۱۱.۵ میلیارد تومان به طرح‌های عمرانی روستایی تنگستان خبر داد و گفت: سال قبل ۳۶ میلیارد تومان در اجرا ۳۱ پروژه روستایی در تنگستان هزینه شد.

صاحب‌خبر -

صادق دارایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تنگستانبا اشاره به طرح نهضت ملی مسکن اظهار داشت: نهضت ملی مسکن در تنگستان در 4 فاز برای ساخت 90 واحد مسکونی در شهر اهرم اجرایی شد که سال قبل 40 واحد آن افتتاح و تحویل شد. 50 واحد مسکونی دیگر پیشرفت 80 درصدی دارد و تا هفته دولت امسال تکمیل و تحویل متقاضیان می‌شود.

وی به طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی اشاره کرد و گفت: سهمیه تنگستان در این طرح یک‌هزار و 586 واحد مسکونی است که تاکنون برای ساخت یک‌هزار و 234 واحد آن منجر به قرارداد با بانک‌های عامل شده است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تنگستان با اشاره به افزایش 4 هزار واحد مسکونی دیگر در قالب طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی استان بوشهر خاطرنشان کرد: از این تعداد 700 سهمیه به تنگستان اختصاص یافته که در انتظار ابلاغ این سهمیه هستیم.

وی صدور اسناد مالکیت واحدهای مسکونی شهری و روستایی تنگستان را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: سال قبل 500 سند روستایی و 100 سند شهری در تنگستان صادر و تحویل و امسال هم تاکنون 115 سند مسکن روستایی صادر و تحویل متقاضیان شده است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تنگستان واگذاری زمین مسکونی را از دیگر برنامه‌ها دانست و تصریح کرد: سال قبل 46 قطعه زمین مسکونی و امسال هم تاکنون 34 قطعه زمین به متقاضیان در تنگستان واگذار شده است.

دارایی از اجرای 9 طرح عمرانی در روستاهای تنگستان خبر داد و تصریح کرد: برای این طرح‌ها 115 میلیارد و 500 میلیون ریال اختصاص یافته است.

وی اعتبار یادشده را از محل تملک دارایی استانی دانست و اضافه کرد: زمین چمن مصنوعی، دیوار حفاظتی، بهسازی معابر، موج شکن حفاظت ساحلی و 2 دهانه پل از جمله این طرح‌ها است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تنگستان بیان کرد: سال قبل هم برای 31 پروژه عمران روستایی در تنگستان 362 میلیارد و 500 میلیون ریال تخصیص یافت.

دارایی با اشاره به تخصیص 12 میلیارد و 365 میلیون ریال برای 20 پروژه از محل اعتبارات روستاهای فاقد دهیاری خاطرنشان کرد: 42 میلیارد و 500 میلیون ریال نیز برای 15 طرح از محل مسئولیت‌های اجتماعی شرکت ملی نفت ایران تخصیص یافت.

انتهای پیام/190

نظر شما