شناسهٔ خبر: 67244594 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

اعتراف کروس: بازی برای آلمان با درد شدید!

تونی کروس، ستاره تیم ملی آلمان، در بازی برابر اسکاتلند با درد شدید به میدان رفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، کروس پس از برگزاری آخرین دیدارش با پیراهن رئال مادرید و کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا توانست در اولین دیدار تیم ملی آلمان در مرحله گروهی مسابقات جام ملت‌های اروپا هم درخشان ظاهر شود و یکی از ستاره‌های تیمش در بازی برابر اسکاتلند بود.

اما نکته مهمی که توجه بسیاری را جلب کرد این بود که او در این بازی از چسب‌های ضد درد روی گردنش استفاده کرده بود و حالا در پادکستش اعتراف کرد که با درد مجبور شده است در بازی افتتاحیه در ترکیب تیم ملی کشورش به میدان برود و تاکید کرده است که دو تا سه روز قبل از بازی به شدت از ناحیه گردن احساس درد داشته است.

2043696

این ستاره آلمانی می‌گوید که گردنش گاهی کمی حساس است و وقتی که در زمان خواب در شرایط خوبی قرار نگیرد این اتفاق برایش رخ می‌دهد. او در این باره گفت: «اما این بار اصلا نمی‌دانم که این اتفاق چطور رخ داد. بدون این که هیچ کار خاصی انجام دهم دردم در تمرینات بیشتر شد. سپس وضعیت خیلی بد شد.

سعی کردم از مسکن‌های قوی استفاده کنم. این چسب ضد درد شاید دو درصد از دردی که در جریان بازی داشتم را از بین برد. شرایط البته در طول بازی برای من خوب بود و مشکلی نداشتم. الان هم بهتر شده‌ام.»

کروس در آستانه بازی روز چهارشنبه تیم ملی آلمان برابر تیم ملی مجارستان در دومین دیدار از مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ اعلام کرد که هنوز خوب نشده اما بهتر است و می‌تواند بدون درد و مشکل در این بازی به میدان برود.

نظر شما