شناسهٔ خبر: 67243857 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

۲ قایقران المپیکی ایران به ایتالیا می‌روند

دو ملی‌پوش قایقرانی کانو و کایاک ایران اردوی مشترکی با قایقرانان المپیکی ایتالیا خواهند داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، قایقرانی ایران دو سهمیه المپیک پاریس در قایق یک‌نفره و دونفره در رویینگ و دو سهمیه کانو و کایاک یک‌نفره در آب‌های آرام دارد.

تیم ملی رویینگ برای برگزاری اردو راهی روسیه شده است و اردوی یک ‌ماهه‌ای را تا آستانه المپیک پاریس در  این کشور دارد. قراربود کانو و کایاک هم به این اردو بروند، اما با توجه به اینکه قایقرانان ازبکستان برنامه خود را تغییر دادند و به‌جای روسیه در بلغارستان اردو زده‌اند، تیم ملی آب‌های آرام نیز از رفتن به روسیه منصرف شد.

با تصمیم فدراسیون، دو ملی‌پوش المپیکی کانو و کایاک ایران قرار است به ایتالیا بروند و با قایقرانان المپیکی ایتالیا تمرین کنند.

علیرضا سهرابیان رییس فدراسیون قایقرانی در این مورد به ایسنا گفت: با توجه به ارتباط خوبی که با رییس فدراسیون ایتالیا دارم، هماهنگ کردیم، محمدنبی رضایی و علی آقامیرزایی نمایندگان کانو و کایاک ایران در المپیک پاریس اردوی مشترکی را با قایقرانان المپیکی ایتالیا که در شهر رم تمرین ‌می‌کنند، داشته باشند. ما در حال انجام کارهای لازم هستیم تا این دو قایقران به همراه مربیان خود به ایتالیا بروند و تا آغاز المپیک در این کشور تمرین کنند. همچنین با مسئولان کمیته ملی المپیک ایران هم صحبت می‌کنیم که در صورت فراهم بودن شرایط، این دو قایقران از ایتالیا مستقیم به فرانسه بروند.

نظر شما