شناسهٔ خبر: 67243846 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

قاضی‌زاده: پرونده‌های قدیمی دوباره باز خواهد شد

نماینده محترم مجلس عقیده دارد که هنوز ابعاد جدیدی از این پرونده مشخص نشده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، احسان قاضی‌زاده هاشمی، نماینده شورای مجلس اسلامی، در گفتگوی تلویزیونی با برنامه فوتبال برتر شب گذشته درباره ابعاد مختلف فساد رخ داده در فوتبال ایران صحبت کرد و در توضیح این مسئله گفت: من اطلاعاتی فراتر از این موضوع دارم و کسب اطلاعی هم کردم اما درباره اینکه ابعاد این پرونده به کجا می‌رسد سوال نکردم و با ضابط این پرونده در صحبت بودیم و قرار شده درباره ابعاد داخلی یا خارجی این پرونده بیشتر صحبت کنیم.

او ادامه داد: من اطلاعات جدیدی از صحبت‌های دادگستری کرمان ندارم و به آنها خداقوت می‌گویم. اخباری که از دادگستری کرمان می‌شنویم نشان از اقتدار آنهاست و سال گذشته هم اخباری به نمایندگان می‌رسید که مسئولان سابق استان کرمان در ابعاد حوزه معدنی و صنعتی مسائلی بوده که این نشان می‌دهد دادگستری کرمان یک دادگستری تراز و مقتدر است. امیدوار هستم این پرونده به صورت خاص تا روشن تمام ابعادش و برخورد قاطع با عاملانش جلو برود و این پرونده به سرانجام برسد.

قاضی‌زاده هاشمی تاکید کرد: هر کسی که جرمی داشته، ان‌شاءالله به سزای اعمالشان برسند. این مطالبه افکار عمومی است و خواست مردم و همه ماست. من هیچکدام از این اقایان را از نزدیک ندیدم اما بر اساس چیزهایی که شنیدم می‌دانم افراد این پرونده، افراد بسیار جدی و مصممی هستند و برای برخورد با آنها اقدام خواهند کرد. امیدوار هستم این پرونده به سرانجام برسد و بحث پاکسازی فوتبال ایران را از کرمان شروع کنیم. ان‌شاءالله پرونده‌های قدیمی حوزه فوتبال را هم دوباره باز خواهیم کرد تا سرنوشتش را مشخص کنیم.

نظر شما