شناسهٔ خبر: 67243517 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت آلومینیوم ایران:

مولدهای اضطراری برق ایرالکو به ارزش ۲۶ میلیون یورو خریداری شد

مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت آلومینیوم ایران (ایرالکو) گفت: مولدهای اضطراری برق این واحد تولیدی به ارزش ۲۶ میلیون یورو خریداری شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازار، «مهدی متولیان» روز یکشنبه در حاشیه بازدید اعضای هیات مدیره شرکت آلومینیوم ایران به ایرنا، افزود: تامین مولدهای اضطراری برق با هدف جلوگیری از خروج دیگ‌های احیا از مدار و در نتیجه کاهش میزان تولید است.

وی با تاکید بر تسریع در راه‌اندازی و تکمیل پروژه مولد اضطراری ایرالکو، بیان کرد: راه‌اندازی این مولدها با توجه به فرارسیدن پیک مصرف برق در فصل تابستان و ناترازی انرژی و کمبود برق و نیز تاکید وزارت نیرو و صمت مبنی بر الزام شرکت‌های بزرگ به کاهش میزان مصرف برق، در دستور کار است.

مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت آلومینیوم ایران ضمن تقدیر از تلاشهای کارگران شرکت ایرالکو در این پروژه، بر تسریع در راه‌اندازی و تکمیل اجرای این پروژه مهم ملی و لزوم راه‌اندازی به موقع این پروژه مطابق برنامه‌ریزی و با هدف جلوگیری از هرگونه تاخیر در بهره برداری، به عنوان اولویت حائز اهمیت که منافع ملی و شرکت را در بر دارد، تاکید کرد.

متولیان افزود: این پروژه در بخش واحدهای فریم ۵ در روزهای آینده به بهره برداری می‌رسد و در بخش واحد فریم ۶ با حدود ۳۲ درصد پیشرفت، به کار خود ادامه می‌دهد.

شرکت آلومینیوم ایران به عنوان صنعت مادرتخصصی در تولید انواع شمش های آلومینیوم فعالیت دارد که در ۲۳ اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۱ فعالیت خود را آغاز کرد.

این شرکت در زمینی به مساحت ۲۳۲ هکتار عرصه کارگاهی در کیلومتر ۵ جاده اراک تهران قرار دارد.

نظر شما