شناسهٔ خبر: 67241863 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

منتظر فیلم Uncharted 2 باشید منتظر فیلم Uncharted 2 باشید

در گذشته سونی پیکچرز چندین‌بار اعلام کرد که قصد تولید فیلم‌های Uncharted (آنچارتد) بیشتری را دارد. اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که ساخت فیلم جدیدی از این مجموعه تأیید شده است. رسانه ورایتی گزارش داد که دنباله فیلم آنچارتد در میان فهرست آثار در دست تولید سونی پیکچرز دیده

صاحب‌خبر -

در گذشته سونی پیکچرز چندین‌بار اعلام کرد که قصد تولید فیلم‌های Uncharted (آنچارتد) بیشتری را دارد. اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که ساخت فیلم جدیدی از این مجموعه تأیید شده است. رسانه ورایتی گزارش داد که دنباله فیلم آنچارتد در میان فهرست آثار در دست تولید سونی پیکچرز دیده می‌شود. هنوز زمان اکران این فیلم مشخص نیست، اما تام هالند و مارک والبرگ احتمالا دوباره برای ایفای نقش نیتن و سالی بازمی‌گردند.

تام هالند در نقش نیتن دریک، مارک والبرگ در نقش ویکتور سالیوان، آنتونیو باندراس در نقش مونکادا، سوفیا علی در نقش کلوئی فریزر، تاتی گابریل در نقش برادوک، رودی پانکو در نقش سم دریک، مانوئل د بلاس در نقش آرماندو مونکادا و آلانا بودن در نقش زوئی ازجمله بازیگرانی بودند که در فیلم Uncharted نقش‌آفرینی کردند. روبن فلیشر سکان هدایت این اقتباس سینمایی را در دست داشت و ریف جودکینز، آرت مارکوم و مت هالووی فیلم‌نامه آن را قلم زدند.

فیلم آنچارتد پس از فرازونشیب‌های زیاد در ماه فوریه ۲۰۲۲ روی پرده سینما رفت و با واکنش خوبی از سوی منتقدها و بیننده‌ها مواجه شد. این فیلم با بودجه ۱۲۰ میلیون دلاری ساخته شد و توانست ۴۰۷ میلیون دلار در سراسر جهان بفروشد. در این فیلم نیتن دریک از جانب ویکتور سالیوان برای بازیابی ثروت بسیار زیاد فردیناند ماژلان به کار گرفته می‌شود، اما آنچه در وادی امر به یک سرقت ساده شباهت دارد، به رقابتی تنش‌زا در سراسر دنیا تبدیل می‌شود.»

منبع: zoomg-369287

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
مطالب مشابه

نگارش فیلم‌نامه فیلم آنچارتد ۲ به پایان رسیده است

ادامه مطلب

فیلم Uncharted 2 یک قدم به تولید نزدیک‌تر شد

ادامه مطلب

فیلم The Family Plan به محبوب‌ترین فیلم اپل تی‌وی پلاس تبدیل شد

ادامه مطلب
برچسب ها
نظرشما
اینجا بنویسید
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
کد را وارد کنید
ارسال
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد
اشتراک گذاری
پیشنهاد ویرایش
ارسال به تلگرام ارسال به فیسبوک ارسال به توئیتر

نظر شما