شناسهٔ خبر: 67241853 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سفر انتخاباتی زاکانی به تبریز/ حضور در حاشیه شهر + فیلم

علیرضا زاکانی‌ کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در دومین سفر استانی، به تبریز رفت.‌

صاحب‌خبر -

به‌ گزارش تسنیم‌ از تبریز، علیرضا زاکانی، کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صبح امروز به تبریز رفت؛ وی پس از ورود به تبریز، به گلزار شهدای وادی رحمت تبریز و مزار امام‌ جمعه شهید، آیت‌الله آل هاشم رفت.

این نامزد انتخاباتی، پس از زیارت مزار شهدای وادی رحمت تبریز، به دیدار خانواده شهدا رفت و پس از آن، در بیت شهید آیت‌الله آل‌هاشم حضور یافت و با پدر بزرگوار ایشان دیدار کرد.

زاکانی در دیدار با آیت‌الله محمدعلی آل هاشم پدر شهید محمدعلی آل هاشم، اظهار داشت: حادثه سقوط بالگرد برای ایران تاسف بار بود اما برای تبریز دوچندان تاسف بار شد.

وی ادامه داد: برای تبریز این مصیبت غیرقابل جبران بود و آل هاشم افتخار و الگوی بزرگی برای ما بود، آن شهید بزرگوار تحولات عمیق در تبریز ایجاد کرد و سبک مواجه با مردم را تغییر داد.

وی با ابرار تاسف از شهادت استاندار آذربایجان شرقی، از وی به عنوان مدیری حادی یاد کرد.

امام جمعه موقت تبریز نیز در این دیدار با بیان این که مشارکت حداکثری التیام بخش داغ شهداب خدمت است اظهار امیدواری کرد: حضور زاکانی در انتخابات منجر به افزایش مشارکت شود.

دیدار زاکانی با خانواده شهید مدافع حرم

زاکانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در ادامه سفر خود با خانواده شهید صادق عدالت اکبری از شهدای مدافع حرم تبریز دیدار کرد.

شهید عدالت اکبری در تاریخ چهارم اردیبهشت سال 1395 در منطقه جنوب غرب حال به درجه رفیع شهادت نایل شد.

حضور در مناطق حاشیه‌نشین

 

زاکانی در ادامه به یکی از مناطق حاشیه‌نشین شهر تبریز رفت؛ در حاشیه این بازدید شهروند حاشیه‌نشین تبریزی خطاب به زاکانی گفت: ما دکتر پزشکیان را تا‌کنون ندیده‌ایم که زاکانی در پاسخ به این شهروند گفت که ما آمده‌ایم نوکر شما باشیم.

بزرگترین پروژه بازآفرینی شهری شمال غرب کشور تحت عنوان طرح نجات تبریز به نام شهید آیت الله آل هاشم با استفاده از طراحی‌های نوین در حال ساخت است.

علیرضا زاکانی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حاشیه سفر انتخاباتی به تبریز، از این پروژه در حال ساخت بازدید کرد و با مردم منطقه  حاشیه نشین و کم برخوردار ملازینال و 42 متری به گفت‌وگو پرداخت.

بازدید از بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری شمال غرب

.

بازدید زاکانی ‌از مناطق حاشیه‌نشین شهر تبریز

.

دیدار زاکانی با پدر بزرگوار شهید آیت‌الله آل‌هاشم

.

علیرضا زاکانی بر سر مزار شهید خدمت آیت‌الله آل‌هاشم

.

انتهای پیام/

نظر شما