شناسهٔ خبر: 67239717 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

تغییر ساعات کاری و خلوتی خیابان‌های تهران

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، از خلوتی معابر تهران نسبت به روزهای گذشته با تغییر در ساعات کاری ادارات خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ فیروز کشیر در تشریح وضعیت ترافیکی صبح امروز پایتخت گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودرو‌ها انجام شد؛ به نظر می‌رسد امروز ترافیک کم حجم‌تر از سایر روز‌ها است.

 وی با اشاره به محور‌های غربی پایتخت افزود: در بزرگراه‌های شهید همت، شهید آبشناسان، حکیم، شیخ فضل الله نوری و یادگار امام (ره) ترافیک نیمه سنگین است.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: در بزرگراه‌های شرقی مانند شهید زین الدین، شهید بابایی و شهید سلیمانی نیز ترافیک پرحجم است.

وی افزود: همچنین در رصد‌ها مشخص شد تعداد خودرو‌ها در بزرگراه‌های امام علی (ع)، شهید نواب صفوی و آزادگان نسبت به روز‌های گذشته کمتر است.

تغییر ساعات کاری و خلوتی خیابان‌های تهران

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: در اتوبان شهید چمران و خیابان‌های آزادی و جانبازان نیز ترافیک در حال حرکت و روان است.

کشیر گفت که با توجه به تغییر ساعات کاری ادارات، شاهد ترافیک خلوت تری نسبت به روز‌های قبل در سطح معابر شهر تهران هستیم و تنها در ساعات تعطیلی ادارات، ترافیک معابر پرحجم می‌شود.

نظر شما