شناسهٔ خبر: 67239235 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

آرامش در شهر با دستگیری ۵۸۰ قاچاقچی و معتاد متجاهر در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی از جمع‌آوری ۴۶۰ معتاد متجاهر، ۶ قاچاقچی و ۱۱۴ خرده فروش در اجرای طرح " آرامش در شهر" خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد نگهبان در تشریح این خبر اظهارداشت: در راستای ارتقاء امنیت شهروندان و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر، طرح "آرامش در شهر" توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد و کلانتری های حاشیه شهر به اجرا درآمد.

وی افزود: این طرح که با هدف‌گیری نشانگاه های نقاط آلوده به خرید و فروش مواد مخدر در محلات حاشیه شهر به مدت 48 ساعت اجرا شد، 6 قاچاقچی مواد مخدر و 114 خرده فروش دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند همچنین 460 معتاد متجاهر نیز پس از جمع آوری و به کمپ "ماده 16 دولت" منتقل و زیر نظر کارشناسان جهت بهبودی قرار گرفتند.

سردار نگهبان گفت: در همین راستا قریب 12 کیلوگرم انواع موادمخدر و 4129 قرص غیرمجاز کشف و تعداد 11 دستگاه خودرو و 19 دستگاه موتورسیکلت نیز توقیف شد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اشاره به پلمب 14 پاتوق موادافیونی، تصریح کرد: تشدید برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری معتادین متجاهر از تاکیدات فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی و مطالبات به حق شهروندان به عنوان سرمایه های اجتماعی پلیس است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به استمرار اجرای این طرح ها تا پاکسازی کامل نقاط آلوده، خاطرنشان کرد: پلیس خدمتگزار و حامی مردم و در همه حال در اندیشه ارتقای امنیت و آرامش شهروندان می باشد و در این راه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/282/.

نظر شما