شناسهٔ خبر: 67238072 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: سلام نو | لینک خبر

رابطه عاشقانه‌ پدر دخترِی مجیدمظفری و دخترش نیکی بازیگر سینما و تلویزیون + فیلم

نیکی مظفری بازیگر و پدرش مجید مظفری بازیگر سینما و تلویزیون فیلم عاشقانه پدر و دختری آن‌ها در اکران فیلم کوچه ژاپنی‌ها منتشر شد مورد توجه کاربران قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش سلام نو، مجید مظفری متولد ۲۲ بهمن ۱۳۲۹ در تهران ، بازیگر و کارگردان است.

او تحصیل کرده دوره پنج ماهه بازیگری در دانشگاه ونسن پاریس می باشد که مدتی کارمند شرکت مرسدس بنز بود و حالا با دخترش در عرصه هنری حضور دارد.

ورودم به بازیگری کاملا اتفاقی بود ، سال ۱۳۴۷ وقتی۱۸ ساله بودم با یکی از دوستانم که در تئاتر حضور داشت به تماشای آن نمایش رفتم.

آنجا پیشنهاد شد نقش کوچکی را بازی کنم و من هم قبول کردم سپس در همان تئاتر یکی از بازیگران اصلی دعوایش شد و رفت که بعد از آن نقش او را هم بازی کردم.

سال ۱۳۴۹ با فیلم «پایان تاریکی» به کارگردانی حسن شیروانی جلوی دوربین رفتم البته در آن فیلم فقط دو پلان حضور داشتم که تجربه سینمایی محسوب نمی‌شود

بصورت حرفه ای با فیلم «شهر قصه» از سال ۱۳۵۲ بازی در جلوی دوربین را شروع کردم و سپس سال ۱۳۵۴ با سریال «غریبه» وارد قاب تلویزیون شدم.

مجید مظفری در سال ۱۳۶۳ وقتی ۳۴ ساله بود با همسرش آشنا شد اما دو سال طول کشید تا رضایت پدر و مادر ایشان را جلب کند و باهم زیر یک سقف بروند

در نهایت سال ۱۳۶۵ عروسی کردند و در شهریور ۱۳۶۶ صاحب فرزند دختری بنام نیکی شدند.

در سال ۱۳۸۴ متاسفانه همسر آقای مظفری بر اثر بیماری فوت کرد که این مسئله ضربه روحی بسیار بدی را به او و دخترش وارد کرد ولی با این حال دوباره ازدواج نکرد.

نظر شما