شناسهٔ خبر: 67237707 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

آقای گل به دنبال اولین گل در حذفی!

شهریار مغانلو برای دومین مرتبه آقای گل لیگ برتر شده و حالا به دنبال اولین جام خود با سپاهان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش‌سه"، شهریار مغانلو لیگ بیست و سوم را هم مانند لیگ بیست و دوم با عنوان آقای گلی تمام کرد. او در لیگ قبلی با 13 گل این عنوان را از آن خود کرد و در فصلی که تازه به انتهای آن رسیدیم این عنوان را با 16 گل از آن خود کرد تا برای اولین مرتبه یک بازیکن از باشگاه سپاهان موفق به دبل در کسب عنوان بهترین گلزن فصل شده باشد.

شهریار که موثرترین بازیکن سپاهان در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر بوده، حالا با آرامشی مثال زدنی در حالی که به پایه ثابت اردوهای تیم ملی هم بدل شده و امکان حضورش در جام جهانی وجود دارد، آخرین روزهای تمرین در فصل بیست و سوم را با سپاهان پشت سر می‌گذارد و یک بازی دیگر پیش روی او و هم تیمی‌هایش قرار دارد.

2044867

البته نکته قابل توجه درباره شهریار این است که او در سه بازی قبلی برابر شمس آذر و ملوان که در ترکیب اصلی سپاهان در جام حذفی قرار داشته موفق به گلزنی نشده و در مصاف با استقلال ملاثانی هم حضور نداشت تا همچنان در حسرت گلزنی در جام حذفی مانده باشد.

شهریار اما امیدوار است که این حسرت در دیدار فینال شکسته شود و او بتواند زننده گل پیروزی یا یکی از گل‌های پیروزی سپاهان مقابل شاگردان محرم نویدکیا باشد که البته اصلا هم حریف آسانی نیستند.

نظر شما