شناسهٔ خبر: 67235576 - سرویس فیلم
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

(ویدئو) کشف بزرگ‌ترین محموله کوکائین در تاریخ آلمان

مقامات آلمانی گفتند که محموله کوکائین به ارزش ۲.۶ میلیارد یورو (۲.۷۸ میلیارد دلار) را از چندین کشتی کانتینری کشف و ضبط کرده و هفت نفر را در عملیاتی که بزرگترین کشفیات کوکائینی است که این کشور تا کنون دیده است، دستگیر کرده اند.

صاحب‌خبر -

 

فرارو- کارشناسان مواد مخدر در بندر هامبورگ رکورد بی‌سابقه‌ای را در خصوص کشف ۳۵ تن کوکائین به ارزش میلیارد‌ها یورو ثبت کرده است.

به گزارش فرارو، بزرگ‌ترین کشف کوکائین در آلمان در سال گذشته صورت گرفت، اما با سکوت همراه شد تا تحقیقات بیشتری در این زمینه انجام شود. دفتر مرکزی جرایم سازمان یافته دادستانی دوسلدورف اعلام کرد که در حال حاضر چندین جستجو در رابطه با این پرونده انجام شده است.

بازرسان آلمانی روز دوشنبه گفتند که محموله کوکائین به ارزش ۲.۶ میلیارد یورو (۲.۷۸ میلیارد دلار) را از چندین کشتی کانتینری کشف و ضبط کرده و هفت نفر را در عملیاتی که بزرگترین کشفیات کوکائینی است که این کشور تا کنون دیده است، دستگیر کرده اند.

پس از ماه‌ها تحقیق، چند روز پیش در هفت ایالت فدرال نورد راین-وستفالن، بایرن، برلین، براندنبورگ، هامبورگ، هسن و نیدرزاکسن جستجو به اتمام رسیده و در همین زمینه هفت نفر نیز دستگیر شدند.

اداره تحقیقات گمرک اشتوتگارت و دفتر دادستانی دوسلدورف روز جمعه ۱۴ ژوئن (۲۵ خرداد) اعلام کردند، ده‌ها تن کوکائین به ارزش چندین میلیارد یورو ضبط شده است.

مواد مخدر در میان سبزیجات و میوه‌جات جاسازی شده بود. پلیس گفته مظنونان بین ۳۰ تا ۵۴ ساله را در هفته‌های اخیر دستگیر کرده و گمان می‌رود پشت این عملیات قاچاق بوده اند. مظنونان هفت نفر از جمله یک آلمانی، یک آذربایجانی، یک بلغاری، یک مراکشی، یک ترکیه‌ای و یک اوکراینی هستند.

کارتل‌های مواد مخدر بیشتر از سه بندر بزرگ اروپا از جمله روتردام، آنتورپ در هلند و هامبورگ آلمان برای قاچاق مواد مخدر استفاده می‌کنند.

برچسب‌ها:

نظر شما