شناسهٔ خبر: 67235538 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شرق | لینک خبر

رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در آذربایجان غربی عنوان کرد:

قهر کردن با صندوق رای باعث کوچک شدن سفره مردم و گسترده‌تر شدن سفره اختلاسگران خواهد شد

صاحب‌خبر -

رییس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در آذربایجان‌غربی گفت: قهر کردن با صندوق رای صرفاً باعث کوچک شدن سفره مردم و گسترده‌تر شدن سفره اختلاسگران خواهد شد و این مهم جز با همت و مشارکت گسترده مردم در پای صندوقهای رای مقدور نمی‌شود.

علیرضا رادفر عصر شنبه در آیین افتتاح ستاد  انتخاباتی مسعود پزشکیان در ارومیه اظهار کرد: پزشکیان بارها تاکید کرده است که من توهم متخصص بودن را ندارم و این یک سخن بزرگی است از فردی که می‌خواهد سکان مدیریت کلان جامعه را به دست بگیرد و این گونه از متخصصان و نخبگان برای اداره کشور کمک می‌گیرد.

وی بیان کرد: دلیل اینکه امروز به اوج توسعه و رشد در جامعه نرسیده‌ایم این است که  با برنامه ریزی اصولی پیش نرفته‌ایم و از نیروهای متخصص استفاده نکرده ایم اما پزشکیان امروز با بکارگیری افراد متخصص مسیر ایران را به برنامه محوری تشویق می‌کند.

رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در آذربایجان غربی در ادامهT رای بالای مردم را توسعه کشور عنوان کرد و گفت: با انتخاب دکتر پزشکیان کشور دوباره به فضای دیپلماسی بین المللی بازمی‌گردد و این امر باعث پیشرفت و توسعه کشور و کاهش رکود اقتصادی خواهد شد.

رادفر افزود: این بار نوبت فرزند آذربایجان‌ است و نباید صرفا منطقه آذربایجان اکتفا کرد و اتفاقا نبلیغات در سراسر کشور باید سریعتر شکل بگیرد تا به زودی با تایید وزارت کشور در نهم تیر در خیابان‌های کشورمان جشن پیروزی برپا کنیم.

وی ادامه داد: مردم منطقه آذربایجان به ویژه این استان به همراه مردم ایران در هشتم تیر به پای صندوق رای برای انتخاب فرد اصلح خواهند آمد.

رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان با اشاره به اینکه وظیفه همه ما آمدن به  پای صندوقهای رای است تاکید کرد: آذربایجان غربی در گذشته ثابت کرده میتواند محل به قدرت رسیدن برخی از رددی جمهرها باشد و این بار نیز باید ارومیه مرکز بیشترین آرای ماخوذه برای کاندیدای اصلاحات باشد.

 

 

نظر شما