شناسهٔ خبر: 67235532 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

سرمربی گرجستان: ترکیه بیشتر از ما تحت فشار است

ویلی سانیول، سرمربی تیم ملی گرجستان، می‌گوید فشار روی ترکیه برای بازی فردا بیشتر از فشاری است که تیم او تحمل می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال گرجستان در جریان دیدارهای مرحله گروهی یورو 2024 در گروه F به مصاف تیم ملی ترکیه خواهد رفت.

ویلی سانیول، سرمربی گرجستان، در نشست خبری قبل از این دیدار گفت: "این اولین بازی ماست، اما همچنین اولین بازی ترکیه هم خواهد بود و من مطمئنم که آن‌ها بیشتر از ما تحت فشار هستند. اگر بخواهیم در مورد نقاط قوت ترکیه صحبت کنید، ما می‌توانیم برای مدت طولانی اینجا حضور داشته باشیم و آن را بررسی کنیم، چون آن‌ها بازیکنان خوب زیادی با توانایی فنی بالایی دارند. این دیدار یک چالش بزرگ برای ما خواهد بود."

2044793

او همچنین درباره اولین تجربه گرجستان در جام ملت‌های اروپا گفت: "پس از بازی نهایی پلی آف، بازگشت به روال روزمره برای برخی بازیکنان کمی سخت بود، چون انگار در رویای خود زندگی می‌کردند. این رویا باید در یک نقطه خاص به پایان برسد و ما باید دوباره تمرکز کنیم. ما از ابتدای اردو در این مورد صحبت می‌کردیم. اکنون بازیکنان آماده حضور در این مسابقات هستند و می‌توانم بگویم که از نظر روحی و روانی خیلی آماده هستند."

همچنین گورام کاشیا، کاپیتان گرجستان، درمورد این دیدار گفت: "خیلی خاص است که کشورتان به شما افتخار کند. لحظه صعود به این مسابقات فوق العاده‌ بود. ما باید احساسات و عواطف خوب را حفظ کنیم، چون اینجا هستیم و می‌خواهیم رقابت کنیم. ما مثل قبل می‌جنگیم و نشان می‌دهیم که شایسته حضور در این رقابت‌ها هستیم."

2044795

او درباره هیجان گرجستانی‌ها برای حضور در یورو گفت: "در کشور ما، ما فوتبال را زندگی می‌کنیم و آن را نفس می‌کشیم. موفقیتی که ما به دست آورده‌ایم روی لبان همه زمزمه می‌شود. شنیدم یکی از هواداران ما از مسافت 4 کیلومتری سوار بر اسکوتر آمده تا به تیم روحیه بدهد. این ما را فوق العاده خوشحال کرد. فکر می‌کنم ما شایسته این سهمیه هستیم."

نظر شما