شناسهٔ خبر: 67235445 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

قاضی‌زاده هاشمی در مناظره انتخاباتی: بیش از ۱۱ میلیون نفر مجرد داریم

قاضی زاده هاشمی در بخش دوم صحبت‌هایش و در نقد نظرات سایر کاندیداها گفت: همانطور که حدس می‌زدم در بخش اول حرفهای کلی شنیدیم. حرفهایی که قبلا‌ هم شنیده شده ولی در عمل یک دهه برای ما اقتصاد و رشد منفی ایجاد کرده است. هزینه تصمیمات اشتباه ما را مردم و خانواده‌های ما می‌پردازند. امروز شاهد هستیم سفره ایرانی‌ها کوچکتر می‌شود و بیش از 11 میلیون نفر مجرد داریم؛ حجم طلاق زیاد شده است. وی افزود: من در دولت خانواده به مسئله جزئی می‌پردازم تا هر تصمیمی که می‌گیریم به صورت عینی اثرش در سفره خانواده چه خواهد بود؟ خواهشم این است که دوستان به جای اینکه باز نسخه‌های قبلا ارائه شده را مطرح کنند که نتیجه بدش را هم یک دهه پس دادیم از گفتنش بپرهیزند. این نامزد انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: برای حل مشکل اقتصاد اول باید از داخل شروع کنیم؛ اقتصاد ما باید پیش بینی پذیر شود. بخش خصوصی باید شریک راهبردی ما شود. دولت باید جایی وارد شود که بخش خصوصی وارد نشده است. قاضی زاده ادامه داد: دست از مردم آزاری در بخش اقتصاد برداریم؛ کارهای خیلی خوبی در دولت آقای شهید رئیسی درحوزه اقتصاد صورت گرفت که باید آن را ادامه دهیم. این نامزد انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: خام فروشی را باید درست کنیم؛ به جای صدور نفت خام، فرآورده تولید کنیم و اشتغال و ارزش افزوده ایجاد کنیم. ما الان نفت خام صادر و روغن با سه برابر قیمت وارد می‌کنیم. می‌توانیم به کشورهای همسایه و تجار آنها بگوییم بیایید در کشور ما پالایشگاه بزنید ما نفت خام به شما می‌دهیم و شما هم به ما محصول بدهید. وی اظهار داشت: باید بسته مشترک و شهرک صنعتی مشترک برای سرمایه گذاری ایجاد کنیم. راهبردهای صنعتی و سیاست‌های ارزی و تجاری باید به نفع تولید و رفاه خانوار باشد. باید کاری کنیم که مردم با ایجاد رقابت، قدرت انتخاب کالای باکیفیت و ارزان را پیدا کنند.

صاحب‌خبر -
قاضی‌زاده هاشمی در مناظره انتخاباتی: بیش از ۱۱ میلیون نفر مجرد داریم
کد خبر: 663820
|
۱۴۰۳/۰۳/۲۸ ۲۱:۵۵:۲۷

قاضی زاده هاشمی در بخش دوم صحبت‌هایش و در نقد نظرات سایر کاندیداها گفت: همانطور که حدس می‌زدم در بخش اول حرفهای کلی شنیدیم. حرفهایی که قبلا‌ هم شنیده شده ولی در عمل یک دهه برای ما اقتصاد و رشد منفی ایجاد کرده است. هزینه تصمیمات اشتباه ما را مردم و خانواده‌های ما می‌پردازند. امروز شاهد هستیم سفره ایرانی‌ها کوچکتر می‌شود و بیش از 11 میلیون نفر مجرد داریم؛ حجم طلاق زیاد شده است.

وی افزود: من در دولت خانواده به مسئله جزئی می‌پردازم تا هر تصمیمی که می‌گیریم به صورت عینی اثرش در سفره خانواده چه خواهد بود؟ خواهشم این است که دوستان به جای اینکه باز نسخه‌های قبلا ارائه شده را مطرح کنند که نتیجه بدش را هم یک دهه پس دادیم از گفتنش بپرهیزند.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: برای حل مشکل اقتصاد اول باید از داخل شروع کنیم؛ اقتصاد ما باید پیش بینی پذیر شود. بخش خصوصی باید شریک راهبردی ما شود. دولت باید جایی وارد شود که بخش خصوصی وارد نشده است.

قاضی زاده ادامه داد: دست از مردم آزاری در بخش اقتصاد برداریم؛ کارهای خیلی خوبی در دولت آقای شهید رئیسی درحوزه اقتصاد صورت گرفت که باید آن را ادامه دهیم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: خام فروشی را باید درست کنیم؛ به جای صدور نفت خام، فرآورده تولید کنیم و اشتغال و ارزش افزوده ایجاد کنیم. ما الان نفت خام صادر و روغن با سه برابر قیمت وارد می‌کنیم. می‌توانیم به کشورهای همسایه و تجار آنها بگوییم بیایید در کشور ما پالایشگاه بزنید ما نفت خام به شما می‌دهیم و شما هم به ما محصول بدهید.

وی اظهار داشت: باید بسته مشترک و شهرک صنعتی مشترک برای سرمایه گذاری ایجاد کنیم. راهبردهای صنعتی و سیاست‌های ارزی و تجاری باید به نفع تولید و رفاه خانوار باشد. باید کاری کنیم که مردم با ایجاد رقابت، قدرت انتخاب کالای باکیفیت و ارزان را پیدا کنند.

 

نظر شما