شناسهٔ خبر: 67235070 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

بازنشستگی معلمان مشروط شد

صاحب‌خبر -

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: پیش بینی می‌کنیم در مهر حدود ۱۵ کلاس بیشتر داشته باشیم و بر همین اساس در بحث بازنشستگی نیز هیچ کدام را بازنشست نمی‌کنیم؛ تا ۳۰ مهر کلاس‌های ما که تثبیت شد نیروی مازاد در منطقه‌ای داشتیم و شرایط خاص داشت می‌توانیم با بازنشستگی طبق شرایط موافقت کنیم.

تجارت‌نیوز: معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: پیش بینی می‌کنیم در مهر حدود ۱۵ کلاس بیشتر داشته باشیم و بر همین اساس در بحث بازنشستگی نیز هیچ کدام را بازنشست نمی‌کنیم؛ تا ۳۰ مهر کلاس‌های ما که تثبیت شد نیروی مازاد در منطقه‌ای داشتیم و شرایط خاص داشت می‌توانیم با بازنشستگی طبق شرایط موافقت کنیم.

علی فرهادی عنوان کرد: امسال با افزایش ۵۰۱ هزار نفری دانش آموزان مواجه هستیم و فرض بر این است که کلاس خالی نداشته باشیم. ما پیش بینی می‌کنیم در مهر حدود ۱۵ کلاس بیشتر داشته باشیم و بر همین اساس در بحث بازنشستگی نیز هیچ کدام را بازنشست نمی‌کنیم؛ تا ۳۰ مهر کلاس‌های ما که تثبیت شد نیروی مازاد در منطقه‌ای داشتیم و شرایط خاص داشت می‌توانیم با بازنشستگی طبق شرایط موافقت کنیم. 

وی از برگزاری آزمون‌های استخدامی در سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: در آزمون آموزگاری ۲ هزار و ۸۰۰۰ نفر مجوز داریم. همچنین، امسال تلاش کرده‌ایم تا ظرفیت دانشگاه فرهنگیان را با 2 هزار ورودی شهید رجایی و ۳۰ هزار ورودی دانشگاه فرهنگیان افزایش دهیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما