شناسهٔ خبر: 67233543 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

جام ملت های اروپا

شروع ناامید کننده اوکراین در یورو 2024 با شکست سنگین مقابل رومانی

روز چهارم مرحله گروهی رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ با پیروزی قاطع تیم ملی اوکراین برابر رومانی آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش تسنیم، در اولین بازی از روز چهارم مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴، امروز (دوشنبه) از ساعت ۱۶:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا و از گروه E رقابت‌ها، تیم‌های ملی اوکراین و رومانی به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۳ بر صفر رومانی همراه بود.

در این بازی که شروع سرد کسل کننده‌ای داشت، دو تیم دقایقی را به محک زدن یکدیگر اختصاص دادند اما در دقیقه ۲۹ به واسطه اشتباهی که آندری لونین دروازه‌بان اوکراین در پاس دادن توپ به یار خودی مرتکب شد، سرانجام قفل دروازه‌ها توسط نیکلا استانچیو با شلیکی از راه دور شکست.

در نیمه دوم نیز رومانی شروع بهتری نسبت به همسایه شمالی خود داشت و در دقیقه ۵۳ توسط رازوان مارین گل دوم را زد. برتری رومانیایی‌ها در دقیقه ۵۷ با ثبت سومین گل توسط مهاجم نوک‌شان دنیس دراگوش تثبیت شد و آنها در کنار آلمان و اسپانیا، قاطعانه‌ترین پیروزی دور نخست مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ را رقم زدند.

در نهایت شاگردان سرگئی ربروف پیش چشم اسطوره‌شان آندری شوچنکو که روی سکو‌ها حضور داشت، تن به شکست دادند آن هم در حالی که از لحاظ آماری شامل تملک توپ (۶۵ به ۳۵ درصد)، تعداد حملات، تعداد پاس‌ها و پاس‌های سالم، وضعیت بهتری نسبت به حریف داشتند.

نظر شما