شناسهٔ خبر: 67232625 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

چه کسی بیرانوند را با این استقلالی آشتی می‌دهد

ظرف روزهای گذشته موضوع شکایت دروازه‌بان فعلی تیم پرسپولیس از مدیر عامل پیشین باشگاه استقلال و بالعکس، توجه بسیاری از پیشکسوتان دو تیم را به خود جلب کرد.

صاحب‌خبر -
روزنو :

خبرورزشی: پس از کشمکش‌های غیر مستقیم بین علیرضا بیرانوند و سید حجت کریمی - دروازه‌بان فعلی تیم پرسپولیس و مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال - هر دو نفر از یکدیگر شکایت کردند.

موضوع حضور علیرضا بیرانوند در اتاق مذاکره با باشگاه استقلال از طریق مدیر برنامه‌هایش در ابتدای فصل بیست و سوم لیگ برتر سوژه اصلی این اختلاف نظرها بوده که حالا باعث شده این دو نفر مستقیم رو در روی یکدیگر قرار گرفته و از هم شکایت کنند.

چه کسی بیرانوند را با این استقلالی آشتی می‌دهد

در همین باره و با توجه به جایگاه آنها نزد پیشکسوتان و علاقه‌مندان به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال مطلع شدیم گروهی از قدیمی‌های پرسپولیس و استقلال درصدد هستند تا این موضوع را به شکل کدخدا منشانه و با ریش سفیدی حل و فصل کنند.

با توجه به محبوبیت علیرضا بیرانوند نزد طرفداران پرسپولیس و پیشکسوتان این باشگاه همچنین حجت کریمی که دوستان و رفقای زیادی بین پیشکسوتان باشگاه استقلال دارد در این باره از هر دو طرف پیشنهاداتی مطرح شده تا این دو نفر با کنار گذاشتن اختلاف نظرها با یکدیگر آشتی کنند و به این غائله خاتمه دهند.

مطرح شدن فرارسیدن اعیاد سعید قربان و غدیر خم و آشتی کنان این دو نفر در حد فاصل این دو عید نیز یکی از پیشنهاداتی بوده که به هر دوی این افراد ارائه شده که البته باید دید در نهایت چه تصمیمی از سوی علیرضا بیرانوند و مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال گرفته خواهد شد.

نظر شما