شناسهٔ خبر: 67230861 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

محصولات بهداشتی تابستانی را از کجا بخریم؟

صاحب‌خبر -
محصولات بهداشتی تابستانی را از کجا بخریم؟
خبرگزاری آریا- با نزدیک شدن به فصل تابستان و افزایش دمای هوا، پوست و بدن شما به مراقبت‌های خاصی نیاز دارند. توجه به نکات مراقبتی و استفاده از محصولات بهداشتی مناسب به شما کمک می‌کند بتوانید سلامت پوست خود را حفظ کنید و از اثرات زیان‌آور خورشید بر روی پوستتان بکاهید. در ادامه به بررسی مهم‌ترین محصولات بهداشتی مورد استفاده در تابستان می‌پردازیم و فروشگاه‌های معتبری را برای خرید آنلاین این محصولات به شما معرفی خواهیم کرد. با خرید از این فروشگاه‌ها می‌توانید از کدهای تخفیف آن‌ها مثل کد تخفیف دیجی کالا، کد تخفیف خانومی و... استفاده و خریدی اقتصادی را تجربه کنید.

مهم‌ترین محصولات بهداشتی تابستانی

بهترین محصولاتی که می‌توانید در فصل تابستان از آن استفاده کنید را در ادامه بررسی می‌کنیم. این محصولات می‌توانند سلامت پوست و بدن شما را در این فصل گرم تا حد خوبی حفظ کنند.

ضد آفتاب

استفاده از کرم‌های ضد آفتاب اولین و مهم‌ترین قدم برای محافظت از پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشید است. کرم‌های ضد آفتاب با ایجاد لایه‌ای محافظ روی پوست، از بروز آسیب‌های ناشی از برخورد اشعه UV با پوست جلوگیری می‌کنند. احتمالا شما نیز نام SPF را شنیده‌اید. SPF یک نوع عامل حفاظتی در برابر خورشید است و امروزه ضد آفتاب‌های متعددی با شاخص SPF متنوع در بازار وجود دارد. بهتر است برای فصل تابستان از ضد آفتاب‌هایی با SPF بالا استفاده کنید.

دئودورانت

یکی از مواردی که حتما باید در این فصل به آن توجه کنید، کنترل بوی تعریق است. در تابستان به نسبت سایر فصل‌ها میزان تعریق بدن بیشتر است بنابراین بهتر است از انواع مام و دئودورانت برای کنترل بوی عرق خود استفاده کنید. در حال حاضر این محصول در انواع مختلفی مثل رول، اسپری، استیک و... به همراه رایحه‌های مختلف در بازار وجود دارد.

عطر و ادکلن

استفاده از عطرها و ادکلن‌هایی با رایحه‌های ملایم و خنک باعث می‌شود در روزهای گرم تابستانی طراوت و شادابی بیشتری داشته باشید. علاوه‌بر این استفاده از عطر و ادکلن کمک می‌کند زمانی که در محیط‌های عمومی و شلوغ قرار می‌گیرید دیگران از بوی بدن شما آزرده نشوند. عطرهای با ترکیبات مرکباتی، گلی و... بهترین انتخاب برای این فصل است.

محصولات مراقبت از پوست بعد از آفتاب

علاوه‌بر ضد آفتابی که پیش‌تر معرفی کردیم، می‌توانید از انواع کرم‌ها و ژل‌های آرام‌بخش و ضد التهاب نیز استفاده کنید. این کرم‌ها به ترمیم و تسکین پوست کمک بسزایی می‌‌کنند، از قرمزی و تورم پوستتان می‌کاهند و پوستتان را نرم و مرطوب نگه می‌دارند.

فروشگاه‌های معتبر برای خرید لوازم آرایشی و بهداشتی

اگر دوست دارید از اصالت کالایی که تهیه می‌کنید اطمینان داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم محصول مورد نیازتان را از فروشگاه‌های معتبری که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد خریداری کنید.

خانومی

وبسایت خانومی

خانومی یکی از معتبرترین فروشگاه‌هایی است که در حوزه فروش محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت می‌کند. در این فروشگاه کالاهای متنوعی از برندهای مختلف وجود دارد بنابراین تمام افراد با هر سلیقه و نیازی که دارند می‌توانند محصول دلخواهشان را در این مجموعه پیدا کنند. حراج خانومی عنوانی است که این مجموعه برای تخفیف‌های خود در نظر گرفته و کاربران می‌توانند از طریق آن کالاهای مورد نیازشان را با هزینه کمتر تهیه کنند.

دیجی کالا

اگر اهل خرید آنلاین باشید، احتمالا نام دیجی کالا به گوشتان خورده است. از طریق این مجموعه علاوه‌بر خدمات گسترده می‌توانید به‌صورت اختصاصی وارد دسته‌بندی محصولات آرایشی و بهداشتی شوید و کالاهای مختلف را از نظر کیفیت، قیمت و... با یکدیگر مقایسه کنید. این مقایسه در نهایت باعث می‌شود محصولی متناسب با پوست و بودجه خود تهیه کنید.

الانزا

از دیگر مجموعه‌هایی که به‌صورت اختصاصی در زمینه فروش محصولات آرایشی و مراقبتی فعالیت می‌کند می‌توان به الانزا اشاره کرد. از طریق فروشگاه الانزا می‌توانید پیش از خرید با مشاوران متخصص این مجموعه صحبت کنید. این گفت‌وگو در انتخاب محصول مناسب کمک شایانی به شما خواهد کرد.

مایلی

مایلی یکی از زیرمجموعه‌های اسنپ مارکت است که از طریق آن نیز می‌توانید کالاهای مورد نیازتان را سفارش دهید. تنوع بالا و ارسال سریع 2 مورد از دلایل محبوبیت این مجموعه به‌شمار می‌روند. علاوه‌بر این برای استفاده از تخفیف‌های هیجان‌انگیز مایلی، می‌توانید به وب‌سایت موپُن مراجعه کنید. با کد تخفیف اسنپ مارکت موپُن، می‌توانید علاوه‌بر تخفیف‌های مایلی از تخفیف بیشتری در خرید محصولات بهره‌مند شوید.

سایر فروشگاه‌های آنلاین لوازم بهداشتی

روژا، شاواز و... از دیگر فروشگاه‌های محبوب در زمینه فروش این سبک از محصولات هستند. از آن جایی که امروزه درصد زیادی از افراد ترجیح می‌دهند خریدهای خود را به صورت غیرحضوری انجام دهند، تعداد فروشگاه‌های آنلاین بسیار زیاد شده است. این دو فروشگاه نیز به دلیل تنوع محصولات، ارائه کالاهای باکیفیت، ارسال سریع و... توانستند در مدت زمان نسبتا کوتاهی در لیست فروشگاه‌های محبوب قرار بگیرند.

فروشگاه‌هایی که پیش‌تر به شما معرفی کردیم همگی در دسته فروشگاه‌های معتبر قرار دارند. به همین علت می‌توانید با خیالی آسوده محصول مورد نیازتان را از این مجموعه‌ها تهیه و خریدی لذت‌بخش را تجربه کنید.

نکات مهم هنگام خرید لوازم آرایشی و بهداشتی

اگر دوست دارید محصولی که می‌خرید کارایی بالایی داشته و مناسب با پوستتان باشد، لازم است پیش از خرید و استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی، به نکات زیر دقت کنید.

توجه به نوع پوست صورت

نوع پوست افراد مختلف با یکدیگر متفاوت است. به همین علت لازم است در هنگام خرید محصول مورد نیازتان، به نوع پوستتان (چرب، خشک، مختلط و نرمال) نیز دقت کنید. سازگار بودن محصول با پوست شما تاثیری بسزایی بر نتیجه خواهد داشت.

آزمون تشخیص نوع پوست

مطالعه ترکیبات محصولات پوستی

آگاهی از ترکیبات موجود در محصولات آرایشی و بهداشتی به شما کمک می‌کند تا در صورت وجود حساسیت، محصولاتی که محصولاتی که برای شما مناسب نیست را خریداری نکنید. علاوه‌بر این بهتر است از محصولاتی استفاده کنید که فاقد مواد شیمیایی و مضر مثل پارابن، سولفات‌ها و... باشند تا در اثر استفاده از این محصولات، پوست صورت و بدنتان آسیبی نبیند.

انتخاب محصول از برندهای معتبر

در حال حاضر شرکت‌های متنوعی در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت می‌کنند. پیشنهاد می‌کنیم در هنگام خرید کالا، به شرکت تولیدکننده آن دقت کنید. خرید از شرکت‌های به‌نام و معروف باعث می‌شود پوستتان آسیبی جدی نبیند و در نتیجه بهترین نتیجه را از کالای خریداری شده بگیرید. علاوه‌بر این امروزه موضوعی به نام تست حیوانی بسیار مهم شده و اکثر افراد در تلاش‌اند تا محصولاتی که فاقد تست حیوانی هستند را خریداری کنند. در هنگام انتخاب برند محصول، به این نکته نیز توجه نمایید.

توجه به نظرات خریداران قبلی

بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین قسمتی تحت عنوان نظر کاربران دارند که در این قسمت می‌توانید نظر کاربران را در باره محصولات متنوع مشاهده کنید. این قسمت به شما کمک می‌کند تا اطلاعات مفیدی درباره کارایی و کیفیت محصولات مختلف دریافت کنید.

جمع‌بندی

در حال حاضر به دلیل افزایش قیمت‌ها افراد ترجیح می‌دهند محصولات مورد نیازشان را با هزینه کمتر خریداری کنند. محصولات بهداشتی تابستانی نیز در دسته محصولاتی هستند که عدم استفاده از آن‌ها باعث می‌شود در اجتماع احساس بدی داشته باشید و علاوه‌بر این پوستتان نیز آسیب ببیند. پیشنهاد می‌کنیم به‌منظور صرفه‌جویی در هزینه‌ها پیش از خرید، حتما به وب‌سایت موپُن سر بزنید. در این مجموعه می‌توانید جدیدترین و به‌روزترین کدهای تخفیف را مشاهده، آن‌ها را با یکدیگر مقایسه و مناسب‌ترین کد تخفیف را انتخاب کنید تا در نهایت بتوانید خریدی مقرون به‌صرفه را تجربه نمایید.

نظر شما