شناسهٔ خبر: 67230190 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

دمای هوا در این استان به ۵۰ درجه می‌رسد

مهر : طلیعه محمدی اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد طی امروز و فردا در اغلب ساعات وضعیت جوی و دریایی استان آرام است اما در روز چهارشنبه تا حدودی بر سرعت وزش بادهای شمالی افزوده خواهد شد.

صاحب‌خبر -

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از امروز تا اواسط هفته آینده دمای بیشینه هوا در سطح استان بوشهراز مقادیر بالایی برخوردار است و به آستانه ۵۰ درجه سلسیوس خواهد رسید.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: از امروز تا اواسط هفته آینده دمای بیشینه هوا در سطح استان، به ویژه نواحی غیر ساحلی، از مقادیر بالایی برخوردار است و در برخی نقاط به آستانه ۵۰ درجه سلسیوس خواهد رسید.

وی گفت: آسمان استان بوشهر طی ساعت‌های آینده غالباً صاف همراه با غبار محلی، در طول روز گاهی وزش باد و فردا در برخی نقاط مه رقیق صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

خبر مرتبط
آماده‌باش در ۸ استان کشور

بابک محمودی با اشاره به هشدار سازمان هواشناسی گفت: بر اساس هشدار نارنجی رنگ شماره ۳۲ سازمان هواشناسی کشور مبنی بر رگبار باران رعد و برق، وزش شدید باد در هشت استان، امدادگران ما در این استان‌ها به حالت آماده‌باش درآمده‌اند.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: جهت وزش باد: متغیر، غالباً شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۲۸ و در طول روز گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

محمدی تصریح کرد: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ سانتی‌متر و در طول روز گاهی تا ۱۲۰ سانتی‌متر پیش بینی می‌شود.

 

برچسب‌ها:

نظر شما