شناسهٔ خبر: 67230137 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

توسط کمیته امداد خراسان‌ شمالی؛

۳۵۴ راس دام در طرح نذر قربانی در خراسان شمالی ذبح شد

بجنورد_ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: ۳۵۴ راس دام سبک و سنگین در قالب طرح نذرقربانی با هدف کمک به معیشت خانوارهای نیازمند ذبح شد.

صاحب‌خبر -

مجید الهی راد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در مجموع ۳۵۰ رأس دام سبک و چهار رأس دام سنگین و علاوه بر آن مردم مؤمن و خیر استان خراسان شمالی ۱۰۰ قطعه مرغ نیز تحویل این نهاد حمایتی دادند.
وی افزود: تمامی دام‌ها با حمایت مردم مؤمن و نیکوکار جمع‌آوری و پس از کشتار و قطعه بندی در بین خانوارهای نیازمند خراسان شمالی توزیع می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی ارزش این میزان دام و طیور اهدایی را ۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: هنوز کمک‌ها توسط مردم خیر ادامه دارد.
الهی راد تصریح کرد: ۲۰۰ پایگاه جمع‌آوری نذورات عید قربان در نقاط مختلف خراسان شمالی دایر شده است و مردم می‌توانند خیرات خود را به دفاتر، پایگاه‌های امداد و مراکز نیکوکاری تحویل دهند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی در ادامه گفت: این طرح با همکاری مراکز نیکوکاری، مؤسسات خیریه، هیأت امنای مساجد و معتمدان محلات برگزار شد و کمک‌های جمع‌آوری با اولویت خانواده‌های دارای یتیم، زنان سرپرست خانوار، سالمندان و بیماران نیازمند توزیع می‌شود.
وی افزود: نیکوکاران خراسان شمالی سال گذشته ۶۵ میلیارد ریال نذورات قربانی به نیازمندان اهدا کردند.

نظر شما