شناسهٔ خبر: 67229612 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

برگزاری پویش ملی "رای عزیز من" در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری

حوزه/ پویش ملی "رای عزیز من" به همت معاونت فرهنگی تبلیغی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران کشور برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، پویش ملی "رای عزیز من" به همت معاونت فرهنگی‌تبلیغی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران کشور و همزمان با ایام انتخابات ریاست‌جمهوری برگزار می‌شود.

این پویش ویژه انتخابات تیرماه ۱۴۰۳ و با هدف دعوت از عموم مردم قهرمان و شهید پرور ایران برای مشارکت گسترده در انتخابات ریاست‌جمهوری است.

پویش "رای عزیز من" با هدف تولید و نشر محتوای متنی در فضای مجازی و با نگاه ویژه به شاخص‌های انتخاب اصلح از نگاه مردم و ادای دِین به شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و خدمات دولتِ کارآمدِ ایشـان انجام می‌پذیرد.

این پویش در قالب نگارش داستان کوتاه، ثبت تجربیات شخصی و روایت‌نویسی است، روش شرکت در مسابقه پرکردن فرم مشخصات فردی، ارسال کد به شماره همراه شما و تایید آن، ثبت محتوای آماده شده، عضویت در کانال پویش، بررسی داوران و کارشناسان محتوایی، انتشار محتوای تایید شده در کانال و اطلاع‌رسانی برترین‌ها در کانال می‌باشد.

در صورتی که متن شرکت‌کنندگان شاخص‌های لازم را داشته و مورد تایید قرار بگیرد، در لیست انتشار قرار خواهد گرفت و در صورت تایید در صفحه https://azizeman1403.ir منتشر خواهد شد.

مزایای شرکت در پویش ملی "رای عزیز من"، انتشار گسترده‌ی تولیدات نگارشی در سطح ملی و در فضای مجازی، کمک به رشد و پیشرفت نویسندگانی که بهترین ایده‌ها را برای نگارش انتخاب کرده باشند و نیز تقدیر از روایت‌های برتر و تقدیم هدایا به تمام روایت‌های قابل انتشار است.

برگزاری پویش ملی "رای عزیز من" در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری

مهلت ارسال آثار و شرکت در پویش "رأی عزیز من" تا ۷ تیر ۱۴۰۳ است و علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت https://azizeman1403.ir و یا کانال این پویش در پیام‌رسان ایتا به آدرس @rayeazizeman مراجعه‌ نمایند.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما