شناسهٔ خبر: 67227774 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تن‌هاخ: مدیران منچستر سراغم آمدند و خواهان ادامه همکاری شدند

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد می‌گوید که مدیران باشگاه در تعطیلات سراغ او رفته و خواهان ادامه همکاری شده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اریک تن‌هاخ که فصل اخیر موفق شد منچستریوتایتد را با شکست منچسترسیتی به قهرمانی در جام حذفی انگلیس برساند، اما به خاطر عملکرد پرفراز و نشیبی که تیمش در طول فصل داشت، شایعاتی درباره احتمال اخراج شدنش از سوی INEOS (مالک بخش ورزشی باشگاه منچستریونایتد) وجود داشت، اما در نهایت سِرجیم رتکلیف و دیگر مدیران INEOS با وجود مذاکراتی که با توماس توخل داشتند، تصمیم به ادامه همکاری با این مربی هلندی گرفتند.

تن‌هاخ در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «NOS» هلند، گفت: مدیران باشگاه در حالی که در تعطیلات تابستانی در ایبیسای اسپانیا بودم، سراغ من آمدند. آنها پیش من آمدند و گفتند که می‌خواهند با من به کارشان ادامه دهند. باشگاه به من گفته بود که با توخل صحبت کرده‌است، اما در نهایت به این نتیجه رسیدند که بهترین سرمربی را در اختیار دارند. INEOS در فوتبال تازه‌کار هستند و طبیعی بود که عملکرد تیم در فصل اخیر را بررسی کنند. این یک راز نیست که آنها با چندین مربی هم صحبت کردند.

سرمربی هلندی منچستریونایتد که در فصل اول حضورش در این تیم قهرمانی در جام اتحادیه انگلیس و در فصل دوم حضورش هم قهرمانی در جام حذفی انگلیس را به ارمغان آورد، در ادامه خاطرنشان کرد: من و باشگاه حالا باید برای قرارداد جدید به توافق برسیم که این به راحتی انجام نمی‌شود و  باید در موردش صحبت کنیم.

منچستریونایتد فصل اخیر لیگ برتر انگلیس را در رده هشتم به پایان برد که این پایین‌ترین جایگاه این تیم در تاریخ این رقابت‌ها است. شیاطین سرخ اما به واسطه قهرمانی در جام حذفی انگلیس جواز حضور در رقابت‌های فصل آینده لیگ اروپا را کسب کردند.

انتهای پیام/

نظر شما