شناسهٔ خبر: 67227611 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

اما و اگرهای قطع همکاری یامگا با استقلال/ ستاره سری A ایتالیا منتظر جواب از فرانسه

درست ۵ ماه پیش در چنین روزی خبر شوکه کننده مصدومیت آرتور کوین یامگا فضای فوتبال کشور را با بهت و حیرت مواجه کرد.

صاحب‌خبر -

آرتور کوین یامگا ستاره فرانسوی ۲۷ ساله تیم استقلال در تاریخ پنجشنبه بیست و هشتم دی ماه و در جریان تمرین دچار پارگی شدید از ناحیه چشم شد تا شوک بزرگی به جواد نکونام - سرمربی استقلال - و هواداران این تیم وارد شود.

در همین رابطه: اتفاق شوکه‌کننده در خصوص یامگا/ ستاره استقلال یک چشمش را از دست داد!

بیش از ۸ عمل جراحی روی چشم یامگا در طول ماه‌های گذشته در نهایت منجر به این شد که این بازیکن حالا توانسته بینایی‌اش را به طور کامل به دست آورده و تمرینات بدنسازی اش را هم استارت بزند اما هنوز پزشکان متخصص بازگشت این بازیکن به دنیای حرفه‌ای فوتبال را تایید رسمی نکرده‌اند.

اخبار رسیده از این بازیکن که در حال حاضر خارج از کشور به سر می‌برد حاکی از آن است که او قصد دارد به همین منظور و برای بررسی کامل و دقیق توانایی ادامه فوتبال حرفه‌ای در سطح لیگ برتر با دو پزشک متخصص مشورت کند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که یامگا اعلام آمادگی کرده تحت آزمایش‌های مختلف قرار بگیرد تا در این باره به هیچ عنوان ریسک نکرده و اگر با وضعیت چشمش قادر به بازگشت کامل به دنیای حرفه‌ای فوتبال نیست قید این ورزش به شکل حرفه‌ای را بزند و شاید بدنبال کار مربیگری در این رشته برود.

افراد نزدیک به این بازیکن به کادر فنی استقلال اعلام کرده‌اند شرایط او خیلی خوب است و این احتمال که او نتواند دوباره فوتبال بازی کند خیلی کم است ولی این موضوع بستگی به نظر قطعی و نهائی پزشکان متخصصی دارد که قرار است در کشور فرانسه در این باره روی چشم او آزمایش‌های دقیق‌تری انجام بدهند.

ناگفته نماند؛ روز گذشته انتشار خبری در رابطه با احتمال پیوستن یکی از ملی‌پوشان تیم ازبکستان به استقلال این موضوع را بیشتر مد نظر قرار داد که با وجود ۴ بازیکن خارجی در استقلال (جلال الدین مارشاری‌پوف، آرتور کوین یامگا، رافائل سیلوا و گوستاوو بلانکو) و رضایت نکونام از هر چهار نفرشان استقلال قادر به جذب پنجمین بازیکن خارجی نیست که گفته می‌شود در صورت قطع همکاری احتمالی یامگا، الدار شاهمرادوف بازیکن فصل گذشته تیم کالیاری که تحت قرارداد بازیکن ایتالیاست به همین منظور بعنوان یکی از گزینه‌های مد نظر برای پیوستن به استقلال و جایگزینی یامگا خواهد بود. در غیر اینصورت این مذاکرات در همین سطح به پایان می‌رسد چون استقلال با در اختیار داشتن ۴ خارجی دیگر قادر به جذب بازیکن دیگری از خارج نیست.

بیشتر بخوانید: بمب نقل و انتقالات در تیم نکونام/ مهاجم سری A ایتالیا کاندیدای حضور در استقلال

نظر شما