شناسهٔ خبر: 67227543 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: سلام نو | لینک خبر

سامان قدوس استقلالی می شود؟

به نظر می‌رسد رقابت ساوتهمپتون، مالمو و استقلال برای جذب قدوس به سود تیم انگلیسی به پایان خواهد رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش سلام نو، سامان قدوس ظرف هفته‌های اخیر مورد توجه چند باشگاه قرار گرفته و در حال مذاکره با آن‌ها است تا تکلیف تیم بعدی خود را مشخص کند. دنیل اندرسون، مدیر ورزشی باشگاه فوتبال مالمو، اشاره کرد که قدوس ممکن است در تابستان امسال مورد توجه آن‌ها قرار بگیرد.

سال گذشته نیز مالمو تلاش جدی برای جذب این مهاجم انجام داد، اما اقدامات آن‌ها به نتیجه نرسید. البته در فصل نقل و انتقالات باشگاه استقلال علاقه شدیدی به قدوس نشان داد، اما قابل پیش‌بینی بود که مذاکرات به سرانجام نمی‌رسد. مدیران استقلال پیشنهاد رسمی به قدوس ارائه کردند، اما او نپذیرفت. قدوس به دلیل شرایط خانوادگی ترجیح داد راهی ایران نشود.

قدوس تمایلی به ادامه فعالیت در ایران نداشت و به همین دلیل پیشنهادهای دیگر خود را بررسی کرد. حال گفته می‌شود او در دو راهی مالمو و ساوتهمپتون قرار دارد. هر چند حضور در لیگ برتر هرگز قابل مقایسه با لیگ سوئد نیست و به همین دلیل عجیب نیست که قدوس با ۵۳ بازی ملی برای ایران، دومین گزینه را انتخاب کند و باز هم پیراهن قرمز و سفید را بر تن کند.

مربیگری ساوتهمپتون بر عهده راسل مارتین اسکاتلندی است. این تیم بعد از غلبه بر لیدزیونایتد در پلی‌آف چمپیونشیپ مجوز حضور در لیگ برتر را دریافت کرد. لقب ساوتهمپتون مقدسین است و قدوس احتمالاً یکی از بازیکنان جدید این تیم خواهد بود.

برچسب‌ها:

نظر شما