شناسهٔ خبر: 67227109 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

واریزی یک میلیونی به حقوق معلمان ویژه عید قربان | کمک رفاهی فرهنگیان کی واریز میشود؟

اخبار فرهنگیان خبر داده که طی روزهای شنبه یا یکشنبه واریز کمک رفاهی معلمان به مناسبت عید قربان ( احتمالا یک میلیون تومان) برای فرهنگیان آغاز می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش نو اندیش، در مورد واریز کمک رفاهی فرهنگیان عید قربان چنین خبری منتشر شده است. اما در مورد سایر یارانه های عید قربان باید گفت تیرماه دو سال گذشته بود که برخی رسانه‌ها از پرداخت یارانه عید قربان خبر دادند اما بعدا معلوم شد که چنین یارانه‌ای صحت ندارد و قرار است همان یارانه نقدی به حساب سرپرستان خانوار واریز شود.

پارسال هم اخباری مبنی بر واریز یارانه عید قربان منتشر شد و در صدر اخبار رسانه‌ها قرار گرفت، اما آنچه بعدا مشخص شد این بود که منظور همان پرداخت یارانه نقدی است که به صورت اتفاقی با روز عید قربان همزمان شده بود.

امسال هم تا کنون خبری در این باره منتشر نشده و از آنجایی که دوشنبه، ۲۸ خرداد روز عید اعلام شده است، بنابراین احتمالا خبری از یارانه عید قربان  هم نخواهد بود.

پیرو اطلاعیه قبلی سازمان هدفمندی یارانه ها در مورد نحوه پرداخت یارانه کمک معیشتی و تغییرات در زمان پرداخت، یارانه دهک اول تا سوم ۲۵ هرماه و یارانه دهک چهارم تا نهم ۳۰ هرماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود .

بر همین اساس، در صورتی که سرپرستان خانوار جز دهک‌های اول تا سوم هستند، مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر و ۳۰۰ هزار تومان برای سایر دهک‌ها به حساب آنان واریز خواهد شد.

یارانه نقدی از سال گذشته برای دهک های اول تا سوم ۴۰۰ هزار تومان و برای دهک های چهارم تا نهم ۳۰۰ هزار تومان بوده و این رقم دستخوش تغییر نشده است.

یارانه نقدی از سال گذشته برای دهک های اول تا سوم ۴۰۰ هزار تومان و برای دهک های چهارم تا نهم ۳۰۰ هزار تومان بوده و این رقم دستخوش تغییر نشده است.

 

نظر شما