شناسهٔ خبر: 67227015 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فلسطین مسئله اول جهان اسلام است

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با اشاره به کشتار مردم مظلوم غزه و فلسطین، گفت: دنیای استکبار تمام قد از اسرائیل حمایت می‌کند و متاسفانه برخی کشورهای مسلمان نیز تنها ناظر هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، آیت‌الله محمدباقر لائینی در خطبه‌ عید سعید قربان در مصلی ساری، اظهار داشت: غرائض نباید بر انسان چیره شود و همه باید در کسب تقوا تلاش کنیم.

وی با تاکید بر اینکه کاشت گل محمدی و گلابگیری در مازندران رواج یافته و درآمدزایی دارد، افزود: کشاورزان از رکود بازار محصول گل محمدی گلایه دارند و سازمان جهاد کشاورزی باید در این زمینه ورود کند و غرفه‌های فروش محصول در سراسر استان گسترش یابد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر جدی گرفتن مسئله انتخابات، بیان کرد: در انتخابات مهم پیش رو در درجه اول افزایش مشارکت مهم است و منهای رای دادن به کاندیدای خاص اصل مشارکت اهمیت دارد.

لایینی بر انتخاب خوب و انتخاب  کاندیدای اصلح تاکید کرد و گفت: باید ببینیم چه کسانی به شعائر و ملاک‌های انقلاب نزدیکترند و توانمندی تحقق شعارها را هم دارند.

وی مسئله اول جهان اسلام را هم غزه برشمرد و با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال کمرنگ کردن موضوع فلسطین است خاطرنشان کرد: امام با نامیدن جمعه آخر ماه رمضان به نام روز قدس مسئله فلسطین را مسئله اول عنوان کردند و حدود 8 ماه در غزه مردم مظلوم قتل عام شدند و دنیای استکبار هم تمام قد دفاع می‌کند و بنابراین باید به موضوع فلسطین توجه کنیم.

عضو خبرگان رهبری مازندران گفت: ما بصورت ویژه از غزه و مظلومان فلسطینی دفاع می‌کنیم و امروز قتل عام را می‌بینیم ،اما وظیفه این است که مردم مقاومت می‌کنند.

وی با بیان اینکه خانواده‌های شهدا جوانان خود را به قربانگاه فرستادند عنوان کرد: مردم ایران در طول انقلاب اسلامی ثابت کردند که وظیفه مقدم بر هر چیزی است.

انتهای پیام/

نظر شما