شناسهٔ خبر: 67226366 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ۱۹دی | لینک خبر

۱۳ مرکز در قم عهده‌دار غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان

19 دی آنلاین: سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم گفت: ۱۳ مرکز کانون پرورش فکری در این استان با برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های متنوع عهده‌دار غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان هستند.

صاحب‌خبر -
شهرزاد حدادپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم ۱۰ مرکز ثابت، یک مرکز پستی و ۲ مرکز سیار روستایی دارد.
وی بیان کرد: ثبت‌نام شرکت در کلاس‌های اوقات فراغت از اول خردادماه آغاز شده و این کلاس‌ها تا مهرماه دایر خواهد بود.
وی اضافه کرد: این کلاس‌ها و کارگاه ها در بخش‌های فرهنگی، هنری و ادبی با ۶۰ عنوان برنامه از جمله فعالیت کتابخوانی، نقاشی، خوشنویسی، سفال، عروسک‌سازی، نمایش عروسکی، سرود، رباتیک، نقد کتاب، بحث کتاب، بحث آزاد، نمایش و نقد فیلم برگزار می‌شود.
حدادپور با بیان این‌که طرح اوقات فراغت امسال با شعار «تابستونتو بساز» ترتیب می یابد، ادامه داد: فعالیت‌های کانون پرورش فکری با هدف کشف و شناسایی استعدادهای کودکان و نوجوانان و پرورش خلاقیت آن‌هاست.
وی با اشاره به ‌این‌که رده سنی ۶ تا ۱۸ سال می‌توانند در مراکز کانون عضو شوند، خاطرنشان کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم در حال حاظر هفت هزار عضو دارد و عضوگیری در طول سال نیز انجام می‌شود.
وی با بیان این‌که فعالیت‌های کانون پرورش فکری در طول سال به‌صورت مستمر انجام می‌شود، گفت: در نیمه دوم سال نیز با اجرای طرح کانون مدرسه این فعالیت‌ها ادامه می یابد و دانش‌آموزان مدارس به مراکز کانون مراجعه می‌کنند و برنامه‌های متنوعی برای آن‌ها اجرا می‌شود.

برچسب‌ها:

نظر شما