شناسهٔ خبر: 67225425 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

«نامه نیوز» گزارش می‌دهد

مجادله مداح معروف و پزشکیان؛ دیوانه کیست؟

پزشکیان در واکنش حمله تند منصور ارضی به او به خاطر مواضعش درباره گشت ارشاد، نوشت: من اگر دیوانه هم باشم، دیوانه مردمم هستم نه دیوانه قدرت

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نامه نیوز - با نزدیک شدن به موعد انتخابات و تمرکز نامزدهای ریاست جمهوری بر تبلیغات انتخاباتی شاهد جدل لفظی نامزدها با یکدیگر و یا نامزدها و حامیان رقبایشان هستیم. اعلام موضع نامزدهای ریاست جمهوری درباره مسائل مختلف و بروز اختلاف نظرها نیز عامل اصلی شکل گیری این مجادلات است. مثلا اختلاف نظری که نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری درباره گشت ارشاد و طرح نور دارند، رویارویی منصور ارضی و پزشکیان را رقم زد.

مسعود پزشکیان مخالف جدی گشت ارشاد است و سخنانش از شروع 1401 تا کنون نشانگر این موضوع است. منصور ارضی، مداح معروف اما این مواضع را نمی‌پسندد و به همین خاطر هم او را «دیوانه» می‌خواند!

منصور ارضی دیروز و در مراسم دعای عرفه گفته بود: «نیروی انتظامی زحمت می کشد تا طرح نور را اجرا کند، بعد آن دیوانه میاید و می گوید طرح نور نیست و طرح سیاه است،این می خواهد بیاید و رئیس جمهور ما بشود؟!»

وی همچنین گفته بود: «بگذارید مناظره ها تمام شود ببینم چه می گویند، جواب شان را می دهم. خود آنها هم می دانند.»

این رویکرد وی مورد توجه رسانه‌ها و کاربران فضای مجازی قرار گرفت. تا جایی که پزشکیان نیز برای پاسخ به او از فضای مجازی استفاده کرد. این نامزد ریاست جمهوری در صفحه توییتر خود نوشت: «برادری در دعای عرفه من را برای سخنانم در مورد سیاهی طرح موسوم به نور، «دیوانه» خطاب کرده است، من بیان چنین حرفی را از منبر هیئت به دور می‌دانم؛ تا بوده هیئت امام حسین (ع) جایگاه دفاع از مظلوم بوده نه حمایت از اشتباهات! من اگر دیوانه هم باشم، دیوانه مردمم هستم نه دیوانه قدرت ... »

 

برچسب‌ها:

نظر شما