شناسهٔ خبر: 67223872 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

جلیلی: شعار ما براساس مطالعات ۱۱ ساله است/هر ایرانی باید یک نقش داشته باشد و دولت باید نقش آفرین باشد+فیلم

اقتصادنیوز: کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: شعار ما یک جهان فرصت، یک ایران پیشرفت براساس مطالعات ۱۱ ساله است و کتاب های زیادی درباره اقتصاد از مشروطه تا الان خوانده‌ایم.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سعید جلیلی کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امشب (یکشنبه) در میزگرد اقتصادی شبکه یک سیما، اظهار کرد:  شعار نامزدها جدا از اینکه کلمات خوبی باشد، باید عصاره برنامه برای کشور باشد. شعار ما یک جهان فرصت، یک ایران پیشرفت براساس مطالعات ۱۱ ساله است و کتاب های زیادی درباره اقتصاد از مشروطه تا الان خوانده‌ایم و برنامه‌های توسعه را قبل و بعد از انقلاب را مطالعه کرده‌ایم.

خبر مرتبط
واکنش نبویان به شایعه انصراف جلیلی از کاندیداتوری/دروغ انتخاباتی است

یکی از چهره‌های نزدیک به سعید جلیلی گفت: انصراف آقای جلیلی از کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری یک دروغ انتخاباتی است.

وی با بیان اینکه چرا راه‌حل‌های اقتصادی محقق نمی‌شود؟ گفت: رئیس جمهور باید بداند چه موضوعاتی مهم است و حل آنها اولویت دارد. باور داریم یک جهان فرصت برای ما وجود دارد. ما امکانات طبیعی زیاد و نیروی انسانی خوب داریم. لازمه این فرصت‌ها، جهش ایران است ولی برنامه نیاز دارد که برنامه شب امتحانی نیست و نمی‌شود آن را سفارش داد. رئیس جمهور باید بر برنامه اشراف داشته باشد.

این نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری درباره چگونگی اجرای شعار خود، تصریح کرد: وقتی برنامه ما اجرا می‌شود، هر ایرانی باید یک نقش داشته باشد و دولت باید نقش آفرین باشد و برای همه مردم زمینه نقش‌آفرینی را فراهم کند.

خبر مرتبط
دیدار 2 هنرمند نام آشنا با سعید جلیلی+عکس

اقتصادنیوز: در نشست سعید جلیلی با اهالی رسانه، 2 هنرمند عرصه بازیگری و خوانندگی نیز حضور داشتند.

همراهان سعید جلیلی در میزگرد اقتصادی، مجید کریمی دبیر کارگروه اقتصاد دولت سایه، مدیرکل مرکز تسهیل تامین مالی تولید و وحید عزیزی معاونت تعالی مدیریت و شبکه سازمان ملی بهره‌وری و مدیر کل سابق دفتر بازرسی مبارزه با فرار مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور هستند. یحیی آل اسحاق، داود دانش جعفری و محمد حسین بحرینی نیز کارشناسان این برنامه هستند.

نظر شما