شناسهٔ خبر: 67223798 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

ابوترابی:

حل مشکلات معیشت مردم و ایجاد ثبات در بازار نقش بسزایی در افزایش مشارکت در انتخابات دارد

صاحب‌خبر -
حل مشکلات معیشت مردم و ایجاد ثبات در بازار نقش بسزایی در افزایش مشارکت در انتخابات دارد
خبرگزاری آریا - نماینده مردم نجف آباد در مجلس گفت: حل مشکلات معیشت مردم و ایجاد ثبات در بازار نقش بسزایی در افزایش مشارکت در انتخابات دارد.

به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از خانه ملت، ابوالفضل ابوترابی ، با اشاره به لزوم افزایش مشارکت مردم در انتخابات، گفت: یکی از اهداف مهم نظام جمهوری اسلامی ایران و تاکید مقام مظعم رهبری، فراهم کردن زمینه لازم برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.
نماینده مردم نجف آباد، تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هر نظامی که مبتنی بر جمهوریت است، مشارکت مردم در انتخابات برای آن مهم است. هرچه مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد، قدرت کشور در برقراری و توسعه روابط بین المللی ارتقا پیدا خواهد کرد.
وی اضافه کرد: افزایش مشارکت مردم در انتخابات خود نیز وابسته به یکسری شاخصه است. یکی از این شاخصه‌ها حل مشکلات معیشت مردم و ایجاد ثبات در بازار باز می گردد. مقام معظم رهبری بارها تاکید کرده اند که بحث معیشت مردم مهم است. دولت باید در مسیر حل مشکلات معیشتی مردم گام بردارد.
این نماینده مجلس در دوره یازدهم بیان کرد: شفافیت نیز موضوع مهمی است. مردم باید بدانند که دولتمردان آنان در حوزه اجرا برای تحقق مطالبات آنان چه اقداماتی انجام می دهند. تبیین این مسائل مهم است و همگی مولفه هایی به شمار می رود که در افزایش مشارکت مردم در انتخابات نقش آفرین است.
ابوترابی گفت: دشمن در تلاش است که مردم پای صندوق های رای حضور پیدا نکنند و مشارکت در انتخابات کم‌رنگ باشد اما مردم در طول 45 سال گذشته نشان دادند که پای انقلاب خود هستند اگرچه گله‌مندی‌هایی نیز وجود دارد، اما مردم همواره در صحنه بوده و هستند./
پایان پیام

نظر شما