شناسهٔ خبر: 67223702 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

بازگشت لژیونر فوتسال ایران به لیگ

حسین طیبی که فصل قبل در تیم اسپانیایی «پالما» حضور داشت و با این تیم قهرمان اروپا شد، در فصل جدید پیراهن تیم سیرجانی گهرزمین را بر تن خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

حسین طیبی بازیکن تیم ملی فوتسال ایران که فصل گذشته در تیم پالما اسپانیا حضور داشت و موفق شد برای دومین بار متوالی همراه با پالما در لیگ قهرمانان فوتسال اروپا عنوان قهرمانی را کسب کند پرافتخارترین ورزشکار ایرانی در سطح قاره اروپا است.

او ۶ مدال و جام در چمیپونز لیگ به دست آورده است؛ دو قهرمانی رقابت‌ها، یک نایب قهرمانی و سه مقام سومی مسابقات. طیبی در سال های حضور در اروپا نیز ۴ بار کاندید بهترین بازیکن جهان شده است. در سال ۲۰۱۹ در تیم منتخب قرار گرفت و در سال ۲۰۲۲ هم به تیم منتخب لیگ قهرمانان اروپا راه یافت و عنوان بهترین راس مسابقات را هم از آن خود کرد.

بازگشت لژیونر فوتسال ایران به لیگ

طیبی که جام ملت های فوتسال آسیا را به دلیل مصدومیت از دست داده بود در آستانه عقد قرارداد با تیم فوتسال گهرزمین سیرجان قرار دارد و به زودی با این تیم قرارداد خواهد بست. پیش از این هم مسلم اولادقباد دیگر لژیونر سابق تیم پالما که عنوان بهترین بازیکن فوتسال آسیا را از آن خود کرده بود به عضویت این تیم سیرجانی درآمد.

نظر شما