شناسهٔ خبر: 67223661 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

جزئیات تازه درباره حادثه ریزش معدن شازند

ایرنا : معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری مرکزی گفت: دقایقی بعد از حادثه ریزش معدن گروهای امدادی در محل حادثه حاضر شدند و پس از حدود هفت ساعت تلاش جسد ۲ نفر از محبوس شدگان را از زیر آوار بیرون کشیدند.

صاحب‌خبر -

«بهنام نظری» شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر اینکه مردم به شایعات توجه نداشته باشند و اخبار امدادرسانی را از کانال‌های معتبر دریافت کنند، افزود: تیم‌های امداد و نجات، امدادگران استان و استان‌های همجوار در منطقه حادثه ریزش معدن شازند حضور دارند و از سگ‌های زنده‌یاب و دستگاه فلزیاب برای جست‌وجوی دیگر محبوس شدگان استفاده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: شناسایی نقطه‌ای در معدن شازند در حال انجام است، با همکاری اداره برق روشنایی برای شب تامین و از همه توان برای جست و جو استفاده خواهد شد.

فرماندار شازند نیز گفت: آوار سنگ در معدن شازند که در وسعت قابل توجهی اتفاق افتاده در شیب منفی قرار دارد و کار امدادرسانی را دشوارتر کرده است با این وجود تمام تیم‌های متخصص حضور دارند و کار آواربرداری با سرعت در حال انجام است.

لطف‌الله پرندی افزود: جسد ۲ نفر از افراد محبوس زیر آوار سنگ پیدا شده و عملیات برای پیدا کردن افراد دیگر همچنان ادامه دارد و در ساعات شب نیز متوقف نمی‌شود.

 

نظر شما